Rozświetlacz MUA

Cześć Dziewczyny!
Dziś chciałabym Wam pokazać rozświetlacz firmy MUA. Ogólnie, nie jestem fanką dużego rozświetlania twarzy, wole jedynie lekką poświatę tego kosmetyku. Stawiam w makijażu bardziej na wykonturowanie twarzy bronzerem lub podkreślenie kości policzkowych różem, lecz ten kosmetyk aktualnie bardzo mi służy. Według firmy MUA jest to róż jednak pozostawia jedynie lekką poświatę i mi służy jako rozświetlacz.

Rozświetlacz jest zamknięty w wygodnym opakowaniu, lecz nie jest ono zbyt trwałe co jest niestety dużą wadą tej firmy, ale czego możemy się spodziewać po tak tanich kosmetykach? Są one bardzo dobrej jakości, ale opakowania mają do niczego - stąd ta cena.
Swatch:
Jak prezentuje się na buzi możecie zobaczyć na makijażach :).
Cena: £1,99
Dostępność: Superdrug

Czy używacie w ogóle rozświetlaczy? Jeśli tak to jaki jest Wasz ulubiony?

8 komentarzy:

  1. Mua wyglada ciekawie.
    Uzywam rozswietlacza z Sephora szczegolnie rano gdy nie dospie a cera chce by wygladala promiennie. Dosc czesto wykorzystuje zwyczjny perlowy cien jako rozswietlacz i rowniez sie spr.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie jestem na etapie szukania nowego rozświetlacza a ten wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy, ale efekt, chociaż na palcach, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie jestem zakochana w High Beam,ale ten też fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię i nie używam w ogóle rozświetlaczy.

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń