Najlepszy korektor na świecie Collection 2000

Witajcie!
Wiele z nas poszukuje idealnego korektora, który dobrze radzi sobie z zakryciem cieni pod oczami czy zaczerwienienia. Ja mam swój ideał którym jest Lasting Perfection z Collection 2000.

Większość z Was pewnie już o nim słyszała, gdyż jest to kultowy kosmetyk, który musimy kupić będąc w Anglii. Tak, tak niestety firma ta nie jest dostępna w Polsce nad czym bardzo ubolewam ponieważ mają świetne kosmetyki w niskich cenach.
Korektor ma mięciutki aplikator zakończony gąbeczką, która nie pochłania kosmetyku. Jest bardzo fajny w użyciu i łatwo rozprowadza korektor na twarzy. Nie zostawia tłustej warstwy lecz od razu stapia się z naszą cerą, nie wchodząc przy tym w załamania. Ma dość gęstą konsystencję co jest dla mnie dużą zaletą, ponieważ nie lubię zbyt wodnistych korektorów, które ściekają po twarzy. Jedynym jego minusem jest oczywiście dostępność, niestety nie znajdziemy go w żadnej polskiej drogerii, ale pojawiają się aukcje na allegro.
Możemy spotkać się z czterema rodzajami odcieni. Ja mam 02, ponieważ 01 FAIR był zbyt jasny.

Korektor ten jest bardzo leciutki, a mimo to świetnie kryje! Zobaczcie same:
Czytając angielskie recenzje tego korektora dowiedziałam się, że jest on porównywalny z korektorem MACa!
Cena: £4,99
Dostępność: Superdrug, Boots, allegro, ebay

15 komentarzy:

  1. z chęcią bym go spróbowała, no ale nigdzie nie mogę go dorwać :|

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czaję się na niego jak się pojawi na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak kiepsko dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłabym się na niego gdyby był dostępny w Polsce ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a to ciekawe... chętnie wypróbuję jak znajdę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwowałam aukcję z tym korektorem i ją przegapiłam:( Szkoda, że tak mało egzemplarzy na eBay, bo bym się dawno skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym go kiedyś wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  8. Może na ebayu go odnajdę:D Brzmi super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. az z ciekawosci kupie go sobie tym bardziej ze korektor z rimmel mi sie znudzil.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja szukam zielonego korektora, najlepiej antybakteryjnego :)) miałabyś coś do polecenia?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim kryolan albo NYX :)

      Usuń
  11. fajnie by bylo zdj przed i po jego uzyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale ja akurat nie mam problemu z cieniami pod oczami, więc nie byłoby widac efektu. A raczej nikt nie chce pozować do tego typu zdjęć.

      Usuń
  12. Korektor rzeczywicie porównywalny do Mac ale w razie czego jak zabraknie zapraszam do mnie korektory i nie tylko dostepne 24/7

    http://allegro.pl/korektor-collection-2000-fair-2zl-za-przesylke-i3164244874.html

    pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń