Matowy błysczyk Cream Puff Collection 2000

Od dawna lubię używać szminek, lecz za błyszczykami nigdy nie przepadałam. Zmieniło się tak odkąd odkryłam matowe błyszczyki! Oto jeden z moich ulubionych, niestety niedostępnych w Polsce lecz w Anglii. Jeżeli macie możliwość do dostać to serdecznie polecam!

Błyszczyk ma bardzo kremową konsystencje co znacznie ułatwia jego aplikację. Po chwili zasycha na naszych ustach, dzięki temu jest bardzo bardzo trwały! Znika dopiero po kilku godzinach. Ponadto nie wchodzi w załamania ust, co wygląda nieestetycznie ani nie podkreśla suchych skórek.
Jak wygląda na ustach?
Jeśli będę mieć jeszcze okazje z pewnością spróbuje innych wariantów kolorów. Jest ich dość sporo więc na pewno będzie z czego wybierać :).

A Wy używacie matowych błyszczyków? Jeśli tak, które najbardziej lubicie?

11 komentarzy:

  1. Będę o nim pamiętać przy następnych zakupach. Ostatnio naszło mnie na testowanie kosmetyków z Collection :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam błyszczyki, matowego nie miałam, może spróbuję kiedyś ale chyba wolę jak się błyszczy xD dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię mat, jednak boję się tego przesuszenia, a u nie o to teraz łatwo

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę nawet nie wiedziałam, że są matowe błyszczyki:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana, zapraszam do mnie :)
    http://kos-mak-itd.blogspot.com/2012/12/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje usta są zmasakrowane po tych błyszczykach matowych :/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba, wiem że basic ma podobną ale nie mogę jej nigdzie znaleźć :\

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek:) A nie wysusza Ci ust? Bo jedyne zetknięcie z matowymi błyszczykami miałam z Manhattan'a i niestety one mają tendencję do wysuszania :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten błyszczyk z mannhatanu :) można rzec wręcz, że to szminka w postaci błyszczyku :) Dziewczyny - jeżeli wam wysusza usta lub podkreśla suche skórki najpierw nałóżcie jakiś balsam, wazelinę, carmex, cokolwiek a potem pomadkę. O wiele ładniej będzie wyglądała :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń