Makijaż paletka Snapshots

Cześć Wszystkim!
Dziś makijaż wykonany paletką Sleek Snapshots. Jest idealny zarówno dla blondynek jak i brunetek na wiele różnych okazji. Bardzo fajny makijaż na zimę, z pewnością będziecie zadowolone, jesli spróbujecie go wykonać.

 Jak wykonać makijaż:
1. Zewnetrzny kącik zaznaczamy fioletowym cieniem i mocno go rozcieramy.
2. 3/4 powieki pokrywamy cieniem liliowym i lekko blendujemy oba kolory.
3. Rysujemy kreskę eyelinerem, lekko podkreślamy dolną powiekę, tuszujemy rzęsy.

Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Max Factor
Puder Mariza
Bronzer Honolulu W7
Oczy:
Paletka Snapshots (fioletowy i liliowy)
Eyeliner Golden Rose
Tusz Hean Elixir
Usta:
Nyx Circe

Co myślicie o takim makijażu? Dajcie znać jak spróbujecie go odwzorować jakie będą efekty :)

10 komentarzy:

  1. ja mam uczulenie na wszelkie cienie do oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze trochę i przekonacie mnie do tej paletki ;) kolejny makijaż, który bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. do twarzy Ci ! moje kolorki hi hi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką Ty masz piękną i gładką cerę!! Co robisz co stosujesz?????
    P.S. Makijaż bardzo ładny. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo daje światło i sam makijaż. Światło rozjaśnia buzie, a makijaż koryguje zaczerwienienia :)

      Usuń