Makijaż paletka Snapshots i Darks

Cześć!
Dziś czas na makijaż w kolorach jasno - niebieskim (wpadającym w zieleń) z kącikiem przyciemnionym brązem. Makijaż wykonany jest dwoma paletkami Sleek - Snapshots (jasny cień) i Darks (ciemny cień w kąciku).
Jest on idealny na zimę, z pewnością pięknie rozjaśni Waszą twarz i podkreśli urodę.

Jak wykonać makijaż:
1. 3/5 powieki ruchomej pokrywamy jasno-niebieskim cieniem.
2. Zewnętrzne kąciki przyciemniamy brązem i mocno go rozcieramy.
3. Wewnętrzny kącik rozjaśniamy perłowym cieniem.
4. Rysujemy kreskę eyelinerem i tuszujemy rzęsy.
A teraz wersja dla okularnic (tak tak, ja też nią jestem :D).


Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Max Factor Lasting Performance
Puder Mariza
Bronzer Collection 2000

Oczy:
Paletka Sleek Snapshots
Paletka Darks
Eyeliner Sephora

Usta:
Błyszczyk Essence
Jak Wam się podoba taki makijaż? :)

20 komentarzy:

  1. Ale ładnie nasycony ten kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie Ci w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cienie mnie zaintrygowały ;> fajna kolorystyka ...

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Hipnotyzujące oczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż, bardzo intensywny ale mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie! Właśnie ten makijaż sprawił, że zatrzymałam się na blogu - musiałam skomentować. :-) Uwielbiam takie kolory! Pasują do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mocny kolorek.Śliczny efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba odcień tego niebieskiego cienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz w tym makijazu zjawiskowo nie moge oderwac oczu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie makijaże, które widziałam w Twoim wykonaniu są zjawiskowe :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny! I jak ładnie Ci w okularach :*

    OdpowiedzUsuń