Błyszczący makijaż Świąteczny

Dziś chciałam Wam pokazać moją propozycje bardzo eleganckiego, błyszczącego makijażu na Święta :).


Wykonanie:
1. Zewnętrzny kącik oka podkreślamy czernią i mocno ją rozcieramy do środka oka.
2. Na 3/4 powieki nakładamy jasny cień i łączymy go z czernią.
3. Palcem nakładamy pyłek w miejsce jasnego cienia.
3. Rysujemy kredkę eyelinerem i tuszujemy rzęsy.
Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Max Factor Lasting Performance
Puder Mariza
Bronzer Honolulu
Rozświetlacz MUA
Oczy:
Czarny i jasny z paletki Sleek Darks
Pyłek Essence
Eyeliner Golden Rose
Tusz Max Factor Flase Lash Effect
Usta:
Pomadka beauty uk

Przepraszam Was, że dzisiaj tak krótko, ale rozchorowałam się i leżę pod kołdrą z kubkiem gorącej herbaty i próbuje się wyleczyć na Święta.
Jaki makijaż Wy planujecie na Święta? :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, pasuje Ci.
    Też jestem chora, ale to chyba taki okres. I zamiast herbaty mam gorącą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm dobry pomysł, chyba zaraz zrobię :D

      Usuń
  2. przepraszam, że nie skupiłam się tym razem na Twoim makijażu, ale naprawdę nie mogę oderwać oczu od tego naszyjnika! ;) piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, też go lubie :). Kupiłam na allegro :)

      Usuń
  3. Kuruj się! Mnie też rozłożyło przed świętami:/ ale kumulacja nastąpiła w środę, kiedy z gorączką leżałam pod kołdrą. Zdrówka! Ja nie planuję jakoś specjalnie makijażu świątecznego. Postawię na cień Maybelline Color Tattoo, bo wiem że nic go nie ruszy z moich powiek przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny makijaż, jakoś nie umiem sama wykonać podobnych z taką precyzją, muszę się nauczyć, koniecznie :)
    zdrówka życzę i pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowia życzę, ja podzielam Twój los dziś mam pierwszy dzień bez gorączki;) piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż.;)
    Ja na święta zawsze naturalnie, ale Twoja propozycja wydaje mi sie również trafiona jeśli chodzi o sylwestrowy make up. ^^
    Zdrówka życzę i ciepłych, rodzinnych świąt.! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, ja jakoś nie potrafię wykonać takiego cieniowania:/
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż i naszyjnik :) w ogóle masz fajnego bloga więc zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń