Bingo Spa face&neck cleanser

Wiele dobrego słyszałam o produktach firmy Bingo Spa na blogach. Wiedziałam, że można je kupić przez internet, ale jakie było moje zdziwienie kiedy będąc w Leclerc'u ujrzałam półkę całą wypełnioną kosmetykami właśnie tej firmy.
Zdecydowałam się kupić mleczko do mycia twarzy i szyi z jedwabiem.

Opis producenta:
Jedwab BingoSpa do mycia twarzy i szyi pomaga  zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka.
Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BingoSpa wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący).
Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą cienki film ochronny na powierzchni skóry hamując utratę wody transepidermalnej i chroniąc skórę twarzy przed szkodliwym wpływem środowiska.

Konsystencja: średnio - gęsta, bardzo fajną rzeczą jest to że nie spływa nam po twarzy podczas użycia.
Zapach: śliczny! bardzo delikatny, odświeżający.
W moim przypadku mleczko sprawdza się świetnie! Nie podrażnia mojej skóry, nie ma uczucia ściągnięcia (przed którym ostrzega nawet sam producent, ale ma ono zniknąć przy dłuższym używaniu). Po użyciu czujemy że nasza skóra jest odświeżona i lekko matowa, nie ma mowy o żadnym świeceniu się! Ponadto, produkt zamknięty jest w dużej butelce (300ml) z pompką, która jest dużym ułatwieniem. Ja kupiłam go w cienie 5,99 zł, w Internecie jego cena waha się od 9 zł do 12 zł. Polecam Wam wybrać się do Leclerc'a i obejrzeć inne produkty tej firm :).

Cena: 5,99 zł
Dostępność: Internet, Leclerc

Używacie produkty firmy Bingo Spa? Które z nich najbardziej lubicie? :)

7 komentarzy:

  1. nie widziałam ale za tą cene warto spróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt:) muszę się za nim rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech kusi mnie ta firma, pewnie kiedyś na nią napadnę;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kompletnie nie znam tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy sle samo opakowanie jest tak cukierkowe, że pewnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy, ogólnie ich produkty są teraz dosyć popularne i muszę ich w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń