All I want for Christmas is....

Zbliżają się Święta, a co za tym idzie....prezenty! Chciałam Wam pokazać co chciałabym aby znalazło się pod moją choinką, choć szczerze powiedziawszy nie jest to dla mnie najważniejsze i nie oczekuje w tym roku żadnych prezentów :).




Fioletowy i złoty zestaw pędzli Real Techniques. Mam już 3 pędzle i jestem w nich zakochana! Są niesamowicie miękkie i potrafią zdziałać cuda zarówno na oczach jak i na makijażu twarzy!





Kuferek na kosmetyki. Łatwo się domyślić, że kupując cały czas nowe kosmetyki, moja starsza szuflada staje się zbyt mała i z ledwością się domyka... Kuferek byłby idealny!




Złoty zegarek marzy mi się od dawna, lecz niestety jest to spory wydatek jeśli chcemy aby długo nam służył. Najbardziej podobają mi się modele od Michael'a Korsa, ale to niestety nie na moją kieszeń ;).





Futerkowa kamizelka - świetna na zimę, zwłaszcza dla takiego zmarzlucha jak ja! Można ją nosić na co dzień lub w bardziej eleganckiej wersji z dodatkiem białej koszuli z kołnierzykiem.












Ostatnia z rzeczy pewnie Was zaskoczy, ponieważ jest to...wielofunkcyjny robot kuchenny. Mało kto wie, ale uwielbiam gotować i piec, próbować nowych smaków... Jak tylko się przeprowadzę, na pewno będziecie na blogu mogły znaleźć także sprawdzone przepisy kulinarne, zainteresowane? :)





Jakie są Wasze życzenia co do prezentów Świątecznych? :)

10 komentarzy:

  1. Pędzelki RT też mi się marzą mam nadzieję, że niedługo uda mi się jakieś przygarnąć:)
    Uparłam się, że uszyję sobie sama kamizelkę kupiłam futro w sh leży i nie mogę się do tego zabrać;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł :D, ja sama bym chyba nie dała rady zrobić. czekam na efekty u Ciebie na blogu :D

      Usuń
  2. śliczny ten zegarek.... też mi się taki marzy :)

    A kuferek mam i bardzo polecam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj pędzelki RT też bym chętnie przytuliła, może już niedługo;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś wyróżniona na moim blogu. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Futrzana kamizela jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa lista prezentów,przepisami jestem jak najbardziej zainteresowana,gdyż również lubię gotować i piec :) z chęcią bym wypróbowała ciekawe przepisy :D robot również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Wielofunkcyjny robot też mi się marzy, niezastąpiony w kuchni na długie lata:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty! :) Też zegarek z MK bardzo mi się podobała, ale wybrałam tańszy :) Fossil CH-2791 jest nawet do niego podobny ;)
    A ja pod choinką chciałabym znaleźć glossybox'a ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dostałam taki podobny kuferek jak na zdjęciu - z Yves Rocher - za darmo! :-D Przyda się na pewno.

    OdpowiedzUsuń