Zdjęcia z Anglii

Pokazywałam już Wam zakupy, które zrobiłam w Londynie, dlatego pomyślałam że pokaże Wam jeszcze zdjęcia jakie udało mi się zrobić.

Na początek typowe miejsca w Londynie, które z pewnością trzeba zobaczyć:

Trafalgar Square:
Piękne miejsce w samym centrum Londynu. Bardziej spostrzegawczy na pewno znajdą na zdjęciu Big Bena :).
Parlament i Big Ben:

Greenwich i moje kalosze idealne przy angielskiej pogodzie :)

Tower Bridge:

A teraz coś co każdemu powinno przypaść do gustu czyli M&Ms World:

Typowe angielskie śniadanie:

Wystawy Świąteczne w Harrodsie:


Zdjęcia pokazują jedynie część rzeczy które zobaczyliśmy, lecz nie dałabym rady wstawić ich wszystkich choć bardzo bym chciała. Mimo to mam nadzieje, że Wam się podobają :).

15 komentarzy:

  1. jej :) zazdroszczę wypadu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ach... zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tower Bridge pięknie prezentuje się nocą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie że sie podobają ;) na sam widok sie człowiek uśmiecha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu ;) Uwielbiam Londyn, a już dawno tam nie byłam.
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym sobie tam połaziła po sklepach :D fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D ale bym tam chciała być! Bardzo!
    Zdjęcia niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam fotkę w tej fontannie z Trafalgar Square i przypomina mi fantastyczny czas spędzony w Anglii 9lat temu. Boże, kiedy to było. To zdjęcie Tower Bridge jest genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, przypomina mi się moj wyjazd do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne zdjęcia. Zachciało mi się Londynu bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na http://diarymakeup-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. co za widoki.. i na dwóch półkulach jednocześnie :D pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia zrobiłaś, zwłaszcza to Tower Bridge bajecznie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ci zazdroszczę tego Londynu! Nigdy nie miałam okazji go zwiedzić, podczas służbowych wyjazdów widywałam tylko miejsca pracy, hotel (to już gorzej, bo przybywałam tam półprzytomna ze zmęczenia) i lotnisko...

    OdpowiedzUsuń