Zakupy z Anglii :)

Witam Was po tygodniowej przerwie! Wczoraj wróciłam z Anglii i w dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam co kupiłam.
Krótko mówiąc Londyn jest idealnym miejscem na zakupy, zarówno ubraniowe jak i kosmetyczne! Są tutaj dwie najbardziej słynne drogerie Superdrug i Boots. Mi szczególnie do gustu przypadła ta pierwsza.

Można tu znaleźć produkty takich marek jak MUA, Collection 2000, Sleek oraz te bardziej znane w Polsce jak Bourjois, Rimmel, Maybelline. Ja postanowiłam kupić kosmetyki firm niedostępnych w Polsce i trafiłam na promocje 3 za 2 na wszystkie kosmetyki do makijażu :).
Druga drogeria do Boots. Można kupić tutaj produkty tańszych marek jak i droższych typu Chanel, Lancome czy Dior. Jest tu także wiele promocji, które zmieniają się co tydzień i z pewnością można upolować niezłe cacka za niska cenę.

A oto co kupiłam w skrócie: ;)
Dodatki:
Kosmetyki:

- Paletka Sleek Darks
- róż MUA
- odżywka John Frieda brilliant Brunette
- błyszczyk KIKO
- dwa róże Sleek
- Wazelina do ciała
- suchy szampon Batiste
- masło malinowo jeżynowe
- RevitaLash
- podkład MUA i BB krem
- 3 pomadki MUA i jedna beauty uk
- cienie MUA
- pędzle Real Techniques
- dwa lakiery Essie
- korektor Collection 2000
- bronzer Collection 2000
- rozświetlacz MUA
- cztery eyelinery w żelu Collection 2000

Niedługo zabieram się za testy, jakich produktów jesteście najbardziej ciekawe? :)

34 komentarze:

  1. ale zazdroszczę!!!!!!!! wszystko bym Ci zabrała z wielka chęcią )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, polecam wyjazd do Anglii, tak wszystkie te rzeczy są bardzo tanie :)

      Usuń
  2. zakupy świetne? czy w superdrug były już dostępne nowe paletki sleek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były Respect i Supreme, ale kolory w Respect wg mnie takie same jak w Paraguaya a w Supreme kolory są mdłe, dlatego nie kupiłam :)

      Usuń
    2. hmmm... ciekawa jestem czy podobałyby mi się na żywo :) cholercia! mogłam Cie prosić o zakup, ale nie pomyślałam o tym...

      Usuń
    3. z pewnością poprosiłabym cię respect ;)

      Usuń
  3. widzę przepiękną Torbę i portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy :D Najbardziej zazdroszczę korektora Collection 2000 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko wygląda świetnie! Chętnie przeczytam coś o Revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od jutra zaczynam kuracje więc po kilku miesiącach będzie zdjęcie "przed" i "po" :)

      Usuń
  6. he he wstyd wrócić z Anglii bez Batiste;D super zakupy i widzę śliczną torebkę:]

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy! moja uwage przykłuły dodatki - śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęsknię za Anglią. I za Bootsem :D
    Świetne zakupy zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. aj, zazdroszczę Ci strasznie tych zakupów!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam różnego rodzaju masełka :) dlatego też jestem ciekawa tego malinowo jeżynowego mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh...rozmarzyłam się :) mój budżet nie pozwala mi na takie szaleństwo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ świetne akcesoria kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślinię się do monitora i zazdroszczę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie tu masz,wpis jest super,więc obserwuję i zapraszam do siebie na wpisy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy zazdraszczam:)
    Pierwsze cieni poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. co jak co ale paletkę ze Sleeka chcę! bardzo:D Może nie stworzę takich cudów jak Ty, ale przynajmniej nie będę musiała pożyczać cieni od mamy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam, na pewno dałabyś rade coś fajne zmalować :). Polecam bardzo paletke!

      Usuń
  17. Zazdroszczę Ci takich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie dałoby rady wrócić bez mua, prawda? ;) miałam to szczęście, ze rok tam mieszkałam, więc trochę się nimi nacieszyłam ;) niedługo wracam na stałe, więc jak się od nich uzależnisz (co jest prawdopodobne), to służę pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście grozi mi uzależnienie ;)dziekuje za propozycje :*

      Usuń
  19. Chciałabym zobaczyć rozświetlacz i poznać Twoją opinię na jego temat ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. to chyba dosyc prozne ale nic nie cieszy tak moich oczu jak takie PIĘKNE zakupy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna czapka :) w takiej może nawet mogłabym chodzic :)

    OdpowiedzUsuń