Sylwestrowy Makijaż II inspirowany pixiwoo

Dziś długo wyczekiwany makijaż, który wreszcie udało mi się namalować. Moją inspiracją był filmik pixiwoo, który możecie obejrzeć pod tym linkiem KLIK. Jest on bardzo prosty w wykonaniu, mam nadzieje, że Wam się uda :).

 Kilka wskazówek:
1. Jako pierwszy wykonaj makijaż oka, ponieważ brokat lubi się osypywać, a po nałożeniu podkładu możecie mieć problem z jego usunięciem.
2. Na początku narysujcie sobie kontur oka, następnie PALCEM nałóżcie brokat TYLKO na powiece ruchomej.
3. Poczekajcie aby eyeliner bądź brokat wysechł, w innym razie odbije Wam się na brązowej kresce.




Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Paese Ideal Cover Make Up
Puder Transpaentny My Secret
Bronzer Colletion 2000
Rozświetlacz MUA

Oczy:
Eyeliner brokatowy Collection 2000 nr. 01
Brązowy cień Inglot

Usta:
Pomadka beauty uk

Jak Wam się podoba kolejna z propozycji na Sylwestra? :)

17 komentarzy:

  1. Wow całe powieki pokryłaś tym eylinerem? ;o jak to ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja na Sylwestra. Mam niebieską brokatową kreskówkę, myślisz, że można spróbować z inną wariacją nt. koloru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście! kolor jest dowolony, ja mam jeszcze 3 kolory innych eyelinerów i tak samo będę próbować :)

      Usuń
    2. No to w weekend poeksperymentuję ;)

      Usuń
    3. O nie nie nie nie nie :D Moje bazgroły powiekowe nie nadają się na aż takie publiczne wystawianie :D

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż i śliczna ta pomadka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. od jakiegoś czasu za mną także chodzi jakiś makijaż z brokatem :) Pięknie CI to wyszło, jednak ja roztarłabym górną granicę dosłownie ciut mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spektakularny makijaż:)
    Jesteś piękną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:) jestem absolutnie ZA takimi makijażami na sylwestra!! Blask, ekstrawagancja i piękne spojrzenie!! SupeR:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa wersja makijazu sylwestrowego czekam na wiecej na kolejne..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim w tym makijażu jestem po wrażeniem makijażu oka, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję:*
    A makijaż jest śliczny!:-)

    OdpowiedzUsuń