Sylwestrowy Makijaż I

Obiecywałam, że pokaże Wam kilka propozycji makijażu Sylwestrowego/Karnawałowego, oto jeden z nich w kolorach fioletu i różu.


 Jak wykonać makijaż:
1. W załamaniu powieki rysujemy fioletowym cieniem cieniutką linię pędzelkiem do brwi i leciutko go rozcieramy.
2. Całą powiekę jasnym, perłowym, różowym cieniem. Następnie aby wzmocnić efekt naszego makijażu i sprawić aby bardziej się błyszczał wklepujemy palcem jasny pyłek Essence.
3. Dolną powiekę podkreślamy czarną kredką bądź cieniem.
4. Rysujemy kreskę i tuszujemy rzęsy.

Ważne aby najpierw wykonać makijaż oka następnie przejść do nakładania podkładu, ponieważ pyłek i brokat lubią się osypywać!
Użyte produkty:
Twarz:
BB Cream MUA
Puder Transparentny My Secret
Bronzer Honolulu

Oczy:
Fioletowy cień MUA
Różowy cień Inglot
Pyłek Essence
Eyeliner Sephora
Tusz Max Factor False Lash Effect

Usta:
Szminka beauty uk (pokazywałam ją w ostatnim poście)

Jak Wam się podoba pierwsza z  moich propozycji makijażu? Dajcie znać w komentarzach :)

P.S Kolejny makijaż będzie w odcieniach srebra :)

13 komentarzy:

  1. ach, gdybym tylko umiała się tak umalować.. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest makijaż krok po kroku więc spróbuj :)

      Usuń
  2. Ładny, chociaż ja dałabym inny kolor na policzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już myślałam, że będzie z tymi brokatowymi eyelinerami:D Bardzo czekam, bo zastanawiam się czy uratujesz ten makijaż - ja nie lubię takich świecidełek, a z drugiej strony wszystkie twoje makijaże są perfekcyjne:D

    Ten również piękny, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie nastepnym razem jak obiecywalam :)

      Usuń
  4. Na taaakich oczach (prawie) każdy makijaż wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :)) Chociaż dla mnie jak na sylwestra ciut za delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż, chociaż obawiam się, że moje oczy wyglądałyby z nim smutno ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba, pięknie wyglądasz. takie kolory w makijażu lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ładny kolor włosów :-)

    Zapraszam na: www.kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wreszcie coś sylwestrowego bez przesadnych świecidełek! ;)

    OdpowiedzUsuń