Real Techniques Brushes

Cześć Wam!
Dziś chciałabym Wam pokazać zestaw pędzli Real Techniques, które kupiłam będąc w Anglii. Według mnie jest to podstawowy brush set mający wiele zastosowań. Polecam go zarówno osobom początkującym jeśli chodzi o makijaż jak i zaawansowanym, co by powiększyć swoją kolekcję ;).

Pierwszy z pędzli jaki chciałabym omówić to tak zwany "multi task brush" czyli pędzel wielozadaniowy. Jest idealny do aplikacji pudru, bronzera jak i różu. Ma bardzo wygodną rączkę zakończoną gumą dzięki czemu nasza ręka nie ma prawa się ślizgać. Włosie jest bardzo miękkie i elastyczne co ułatwia aplikacje kosmetyku nawet w trudniej dostępnych miejscach.
Kolejny pędzel zwany jest pędzlem języczkowym. Służy on do nakładania podkładu jak i korektora. Także posiada bardzo miękkie włosie ale jest bardziej zbity niż jego poprzednik, dzięki czemu pędzel nie pochłania dużej ilości podkładu.
Ostatni z pędzli to "base shadow brush", czyli podstawowy pędzel do cieni. Dobry zarówno do nakładania cieni, jak również ich blendowania. Posiada bardzo miękkie włosie oraz jest elastyczny.
Podsumowując, taki zestaw pędzli według mnie powinna mieć każda kobieta, taka która chce jedynie nałożyć podkład i puder jak i ta która lubi eksperymentować z kolorami na powiece. Pędzle mają jeszcze miększe włosie niż pędzle Hakuro, co sprawia że malowanie staje się jeszcze większą przyjemnością ;). Jedynym minusem, które posiadają te pędzle co cena. Zestaw który posiadam kosztuje w Polsce 105 zł + koszt przesyłki, a takie zestawy są 3. Chętnie wypróbuje pozostałe dwa, jeśli tylko finanse mi na to pozwolą. Jednym słowem serdecznie POLECAM!

Cena: 105 zł
Dostępność: kosmetykomania, alledrogeria, allegro.

18 komentarzy:

  1. Też mam na nie chętkę :) Może na święta sobie sprezentuję cały zestawik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że są Święta, prawda? :D

      Usuń
    2. I do tego jeszcze tak blisko :D

      Usuń
  2. miałam na nie chrapkę, ale w wybrałam w końcu hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze żebyś była zadowolona :)

      Usuń
  3. Rozważałam ich kupno, ale jak dla mnie (mówię o własnych potrzebach, zestawy są średni skomponowane i zawsze jest w nich jakiś pedze, którego nie potrzebuję lub czegoś mi brakuje. Chyba zdecyduję się jednak na sigmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem można też kupić pojedyńcze pędzle :)

      Usuń
  4. Pędzle są super:) od paru miesięcy od nich marzę...ale póki co finanse nie pozwalają, no ale faktycznie święta za pasem...więc może:)))Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzą:) Czekam na efekty makijaży wykonanych właśnie nimi:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem chwilowo spełniona jeśli chodzi o pędzle, ale mam jeden z RT i swego czasu chciałam zamówić wszyskie :D
    Póki co jednak mam taki komplet pędzli, które wystarczają mi do wszystkiego i też uważam, że nie ma sensu kupować pędzli tylko z jednej "marki" czy serii bo jest na rynku dużo dobrych modeli różnych firm :) Ja mam obecnie RT, Hakuro, Eco Tools, Maestro i Kozlowski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. które są według Ciebie najlepsze?

      Usuń
    2. Każdy jest dobry w swojej dziedzinie:)
      Mam expert brush z RT i polecam go szczerze bo jest świetny do podkładu. Hakuro też są bardzo dobre, ale w porównaniu z nim dużo bardziej zbite - tutaj już zależy co kto woli, ja raz wolę RT raz Hakuro :)
      Eco Tools do bronzera daje radę, ten do pudru także:)
      Z Maestro zamówiłam kilka do eyelinera bo kocham kreski i są to bardzo fajne pędzle w bardzo przystępnej cenie :)

      Usuń
  6. Chciałam je kupić, ale obecnie nie brakuje mi żadnych pędzli w kolekcji, więc muszę sie hamować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem narazie zadowolona z moich pedzli, ale o RT slyszalam sporo dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. troszke drogie, ale na pewno na jakieś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... myślę, że pędzli nigdy zbyt wiele ;) dlatego rozważam też zakup owych z RT :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie i profesjonalnie wyglądają ;) muszę upolować jakiś nowy zestawy bo moje już na wykończeniu ...

    OdpowiedzUsuń