Ostatnie zakupy

W tym miesiącu niestety nie zrobiłam dużych zakupów kosmetycznych z tego względu, że wydałam dość sporo pieniędzy na zakupy w Anglii ;). Mam jednak nadzieję, że znajdą się takie produkty którymi jesteście zainteresowane oraz moją opinią na ich temat po ich wypróbowaniu.


1. Szampon Green Pharmacy przeciwłupieżowy
2. Szampon Green Pharmacy do włosów przetłuszczających się (bardzo na niego liczę, ponieważ ciągle nie mogę zwalczyć ich przetłuszczania się).
3. Green Pharmacy Rozgrzewający olejek do masażu - w końcu idą mroźne dni ;).
4. Paletka cieni Sleek Glory
5. Paletka cieni Sleek Snapshots.

Używałyście któryś z tych produktów? Jakie są Wasze odczucia? :)

21 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego :c ale strasznie podoba mi się paletka Snaphshots :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetna i ma genialna pigmentacje :)

      Usuń
  2. Nie stosowałam tych produktów... ale na paletkę ze Sleek'a to nastawiam się od miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten olejek do masażu i jest fajny, tylko zbyt rzadki , przecieka przez palce, strasznie to utrudnia aplikację:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj zobacze jak się sprawdze i dam znać czy u mnie też się tak dzieje :)

      Usuń
  4. widziałam te szampony na promocji w naturze ;)mam paletke ale oh so special i planuje kupić tą w odcieniach naturalnych , wydaje mi sie ze te kolorowe bym pewnie nie uzywała , ale jakośc jest swietna jak za ta cene ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam au naturel, bardzo polecam do delikatnych dziennych makijaży :)

      Usuń
  5. Nie miałam ani jednego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz tą paletką Snapshots, od dawna mi się marzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ale kolory cieni!:) mnie marzą się w odcieniach beżów (jak najbardziej bezpieczne:D)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ostatnio kosmetyki Gp zniknęły :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ciekawi ten olejek do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze co kupię jak moja noga postanie na angielskiej ziemi to będą sleeki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka Glory bardzo mi się podoba i sama się nad nią zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciągle jestem na etapie wybierania swojego pierwszego Sleek'a - i ciągle się waham
    obie paletki mają śliczne kolory i chętnie o nich poczytam

    OdpowiedzUsuń