Niekosmetyczne obsesje!

Cześć Wam!
Nie wiem jak Wy, ale ja mam dziś strasznie leniwy dzień. Mogę sobie akurat na to pozwolić, więc korzystam leżąc pod kocem, popijając herbatkę i nadrabiając zaległości filmowe.

Chciałam Wam pokazać mój nowy gadżet jakim jest kubek z dziubkiem ;). Zobaczyłam go ostatnio na wystawie sklepu New Look i nie mogłam się oprzeć, żeby go nie kupić.


 Pochodzi on z nowej, limitowanej kolekcji, w której możemy znaleźć także świetne piżamy, grube skarpety i puchate kapcie, a to wszystko z 20%-ową zniżką dla studentów :).

Chciałam Wam jeszcze pokazać kilka rzeczy, które niedawno udało mi się kupić. Pierwsze z nich to silikonowe foremki na muffinki, w przepięknych pastelowych kolorach:
 Mój wyjazd do Londynu nie obyłby się bez kupienia pamiątkowych kubków, których mam już dość pokaźną kolekcję:
 Czas Świąt nie sprzyja niestety mojemu biednemu portfelowi, gdyż uwielbiam kupować rzeczy do kuchni takie jak foremki do ciasta, babeczek, ściereczki etc. koniecznie z motywem Świątecznym. Zatem moim nowym nabytkiem stała się piękna rękawica kuchenna z reniferem ze Świątecznej Kolekcji Tesco.

Hm....czuje, że jeszcze coś dokupię ;) zwłaszcza, że jestem aktualnie z mężem na etapie kończenia remontu i szukam różnego rodzaju dekoracji do nowego mieszkania :).
Czy Wy też macie "obsesję" na punkcie kupowania tego typu rzeczy? :)

12 komentarzy:

  1. Dziś będę w New Look, muszę obejrzec tę zimową kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubki z Londynu i rękawica kuchenna - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh mi juz minela ta obsebsja troszke ale Tobie sie nie dziwie :) nowe mieszkanko to i zakupy trzeba robic :D jak ja sie przeprowadze to pewnie bede miala tak jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kupować nowe kubki, mam pokaźną kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świąteczna kolekcja tesco jest super, ja kupiłam szklanki z bałwankiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm nie widziałam takich, muszą być piękne!

      Usuń
  6. Też mam bzika na punkcie takich rzeczy do domu. W niedzielę jadę do Ikei i już wiem, że się to źle skończy:P

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszystko z Ikea ;) mogłabym tam zamieszkać^^

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAA MAM TAKI SAM KUBEK Z DZIUBKIEM TYLKO RÓŻOWY :3

    OdpowiedzUsuń