MUA Purple Make Up

Makijażu w odcieniach fioletu jeszcze nigdy Wam nie pokazywałam, ponieważ nie posiadałam odpowiedniego odcienia aby go wykonać. Będąc w Anglii trafiłam na przepiękny cień MUA, w którym się po prostu zakochałam!! Wkrótce przedstawię Wam resztę równie ładnych cieni oraz makijaży nimi wykonanych.

Jak wykonać makijaż?
1. Cała powiekę ruchomą porywamy fioletowym cieniem i rozcieramy granice.
2. Rozświetlamy wewnętrzny kącik białym perłowym cieniem.
3. Zewnętrzny kącik przyciemniamy czarnym cieniem, staramy się to robić bardzo ostrożnie aby nasz
makijaż nie okazał się zbyt ciemny.
4. Malujemy czarną kreskę i tuszujemy rzęsy.
                                                           

Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład MUA Matt
Puder transparentny My Secret
Róż Flamingo Sleek

Oczy:
Fioletowy cień MUA
Jasny cień w wewnętrznym kąciku Inglot
Różowy cień Inglot

Usta:
Szminka beauty uk

Co myślicie o takim makijażu? Według mnie nadaje się idealnie na nadchodzące Andrzejki. Już niedługo zabieram się za makijaże Świąteczne i Sylwestrowe, jesteście ciekawe? :)

13 komentarzy:

  1. ładne kolory,ale podkład mocno widoczny na twarzy i cienie w kącikach oczu takie rozsypane

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo że nie lubię fioletów - makijaż piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny :) I jeszcze do tego te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna kreska na powiece:) oby mi się udało kiedyś tak moja opanować;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, bardzo ładnie Ci w fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na eyeshadowgirl94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no i ponownie cień mua mnie zaskoczył ;) te "funciakowe" cuda są boskie! ;)a makijaż bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ale to bardzo podoba mi sie Twoje fioletowe oko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż i bardzo pasuje Ci fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo staranny makijaż, zazdroszczę talentu :) mi to różnie wychodzi..

    http://delfinasshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń