Makijaż Sleek Darks

Od dawna chciałam mieć paletę Sleek Darks, lecz gdy zdecydowałam się na jej kupienie nie było jej nigdzie w magazynach. Dostałam ją dopiero w Anglii i od razu miałam ochotę ją wypróbować. Jest to świetne zestawienie matowych cieni szczególnie ładnie prezentujące się w okresie jesiennym. Ja postawiłam na połączenie ciemniej zieleni i bordo:

Jak wykonać makijaż:
1. Na górnej powiece nad załamaniem skośnym pędzelkiem rysuję bordową kreskę i mocno ją rozcieram.
2. Resztę powieki ruchomej pokrywamy ciemno zielonym cieniem.
3. Lekko "opruszamy" pyłkiem Essence aby uzyskać bardziej metaliczny efekt.
4. Rysujemy eyelinerem kreskę na górnej powiece i tuszujemy rzęsy.


Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Max Factor Long Lasting 106
Puder Mariza
Bronzer Collection 2000

Oczy:
Paleta Sleek Darks
Pyłek Essence
Eyliner Sephora

Usta:
Matowy błyszczyk Cream Puff Collection 2000

Co sądzicie o takim połączeniu kolorów? :)

14 komentarzy:

  1. Makijaż przepiękny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś w sobie ma, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Bardzo Ci ładnie w tych kolorkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, udane połączenie kolorów:]

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne połączenie kolorów - bardzo lubię zieleń na oczach

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie odcieni, tak jesiennie mi się kojarzy;) Pięknie w nim wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zdecydowanie pasują Ci te kolorki :) Przyjemny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń