Ile warta jest moja twarz?

Dziś post "na szybko" pod tytułem ile warta jest moja twarz. Na zdjęciu (za które przepraszam, ale jest kiepskiej jakości ponieważ padła mi bateria w aparacie :)) pokazałam Wam kosmetyki, których używam na co dzień, czyli mój standardowy, codzienny makijaż :).


1. BB Cream MUA 4,99 funta czyli około 25 zł
2. Puder My Secret 12 zł
3. Eyeliner Sephora 39 zł
4. Tusz do rzęs Max Factor False Lash Effect 49 zł
5. Bronzer Collection 2000 2,99 funta czyli 15 zł
5. Dwa cienie Inglot 20 zł
6. Paletka do brwi Essence 12 zł
7. Pomadka beauty uk 3,99 funta czyli 20 zł

Razem około 192 zł

A jakich Wy używanie kosmetyków na co dzień? Chętnie się dowiem jakie są wasze "must have" :)

19 komentarzy:

  1. U mnie bardzo różnie jest z kosmetykami. Raz używam podkładu, raz tylko puder. Czasem pomiziam się bronzerem i rozświetlaczem, a czasem nie. Z brwiami się często lenię, więc jak wyglądają przyzwoicie to je sobie odpuszczam. Jedynym kosmetykiem, który używam regularnie jest tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie namawiam do eksperymentowania z makijażem :)

      Usuń
  2. Zależy od dnia, czasem mnie weźmie chęć na jakiś kolor, czasem tylko kreska lub jedynie wytuszowane rzęsy :D Jedno co się nie zmienia to podkład, puder, korektor, róż, bronzer i rozświetlacz. Chociaż albo używam samego różu lub bronzer + rozświetlacz. I koniecznie balsam lub jakiś kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo zawsze musi być podkład + puder, bez tego zestawu nie ruszam się z domu :).

      Usuń
  3. Kwota, która Ci wyszła jest niska, możesz być z siebie dumna, w przeciwieństwie ode mnie ;)
    Też robiłam ten tak, jeśli jesteś ciekawa, podeślę Ci link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz spojrze do Ciebie na bloga. Może dlatego ta kwota nie wyszła duża bo nie używam drogich produktów :)

      Usuń
    2. Tak sądzę. Ja używam zarówno bardzo tanich, jak i trochę droższych. Tag zrobiłam już dość dawno :)

      Usuń
  4. krem, podkład, puder, róż i tusz - to must have ;) reszta zależy od nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również pojawiają się cienie Inglota, obowiązkowo tusz do rzęs i czarny eyeliner :) Polecam L'Oreal Gel Intenza, jest świetny i służy mi już dobre kila miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dzięki że mi powiedziałaś, bo właśnie szukam czegoś nowego :)

      Usuń
  6. u mnie wyszło 439zł bodajże ;)
    lubię ten tag :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przetestowac ten korektor Collection 2000 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No całkiem rozsądnie u Ciebie wyszło:]

    OdpowiedzUsuń
  9. zaispirowałaś mnie do utowrzenia takiego postu:) Już zabieram się do pisania:) A jak się sprawdza ten BB Cream MUA?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i już gotowe:) Zapraszam: http://everymomentisgoodtochangeeveything.blogspot.com/
      Nie spodziewałam się, że uzbiera się z tego niezła sumka: 432 zł. Troche za dużo.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award. Zapraszam do odpowiedzi na pytania: http://idusia89.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę podliczyć ile warta jest moja twarz ;) ciekawe

    OdpowiedzUsuń