I ja skorzystałam z promocji Rossmanna :)

Chyba już większość blogerek pokazała swoje łupy kosmetyczne, które udało jej się kupić w promocji -40% w drogerii Rossmann, przyszedł czas i na mnie :).

1. Podkład Max Factor Lasting Performance odcień 106 Natural Beige
2. Podkład Manhattan Perfect Adopt Make Up odcień Light Beige
3. Korektor rozświetlający Manhattan
4. Szminka Kate Moss nr. 16

Jako że jestem fanką podkładów nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Zdecydowałam się na Max Factor Lasting Performance (podkład o przedłużonej trwałości) o którym słyszałam same pozytywy oraz Manhattan Perfect Adopt Make Up (podkład dopasowujący się do cery).
Moim kolejnym nabytkiem jest szminka Kate Moss nr. 16 w ślicznym koralowym odcieniu. Przepięknie prezentuje się na ustach!! (wkrótce post)

Po przetestowaniu wszystkich tych produktów z pewnością możecie liczyć na recenzję :).
Co Wam udało się kupić w promocji?

21 komentarzy:

  1. O, też jestem ciekawa szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzje podkładów i korektora! nigdy ich jeszcze nie próbowałam, a Lasting Performnace to przecież klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech... kolekcja Kate już dawno skradła moje serce ;) fajne łupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą "Kaśkę" i trochę wzbudza we mnie mieszane uczucia. Śliczna jest, ale podkreśla suche skórki i trwałością nie grzeszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja podkład kupiłam sobie z rimmel, szmineczka ma cudny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten korektor rozświetlający jest rewelacyjny :) sama używam go jak szalona, nie kryje nie wiadomo jak ale samym odbijaniem światła dużo działa :))) a ciekawa jestem podkładu z manhattan, tyle się na niego czaję a jakoś dalej nie mogę zdecydować się żeby go kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrobiłam skromne zakupy, głównie lakiery

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten korektor pod oczy i byłam dosyć zadowolona :)
    jeśli masz ochotę zapraszam na jego recenzję: http://biancofragola.blogspot.com/2012/11/korektor-pod-oczy-manhattan-wake-up.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zaszalałam.. lubiłabym ten korektor jakby miał ciut inny aplikator - zamiast kłaczków gąbeczkę jak w błyszczykach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też używałam Perfect Adopt Make Up i był całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciężko było się oprzeć ;P rimmel pomadka 16 ma piękny odcień !

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie wszystkie podkłady z maxfactor są zbyt ciężkie i zapychające... nie na moją atopową buzię niestety :)

    Ale także skorzystałam z promocji i kupiłam sobie tusz z Rimela:D na razie sprawdza się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie skorzystałam z promocji:( ale szminka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za lasting performance, u mnie bardzo ciemniał na twarzy, pomadka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szminkę Kate też się skusiłam jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zakupy! pomadka jest prześliczna ciekawi mnie jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kupiłam sobie stanowczo za dużo :d ale przecież będzie na zapas. Też chciałam jakąś szminkę od Kate Moss zostały same testery, więc kupiłam co innego ;)
    Pozdrawiam Róża

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię szminki w kolorze jasnego różu :) Są mega dziewczęce :) Serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń