Essie Mojito Madness

Cześć Wam!
Chciałam Wam pokazać mój ostatnio ulubiony lakier, o nietypowym, intensywnym odcieniu zieleni czyli Essie Mojito Madness.
Nie należę do osób, które mają dużo lakierów do paznokci i ciągle mają na paznokciach inny kolor. Jednak już po pierwszym użyciu lakierów Essie, które kupiłam będąc w Anglii chce więcej! Są to jedyne lakiery, które mi odpowiadają ponieważ bardzo długo utrzymują się na paznokciach, nawet bez bazy.

Lakiery Essie mają dość duże opakowania i bardzo przyjemny pędzelek, którym łatwo rozprowadzamy lakier niemalże na całej płytce. Poza tym, świetnie kryje! Już ciemne, intensywne odcienie tych lakierów ładnie kryją po pierwszym pomalowaniu. Największym plusem jaki ma u mnie ten lakier to to że wysycha w ekspresowym tempie, do tej pory byłam przyzwyczajona, że gdy maluje paznokcie nie mogę niczego dotknąć przez pół godziny, ale w tym przypadku nie ma takiego problemu. W dodatku, lakier na moich paznokciach utrzymuje się około tygodnia! Niestety musi się znaleźć też minus jakim z pewnością jest cena. Jest to około 36 zł, ja w Anglii kupiłam go w promocji za 4,5 funta.
Posiadam jeszcze jeden lakier Essie, który postaram się niedługo Wam pokazać :).

Dostępność: SuperPharm, allegro, sklepy kosmetyczne
Cena: 36 zł

Używanie lakierów Essie? Jakie są Wasze ulubione odcienie?

14 komentarzy:

  1. ale ładniutki :) a jakie śliczne pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze miałam krótkie, ale teraz zawzięłam się i od miesiąca zapuszczam ;)

      Usuń
  2. piękny aż się pić mi zachciało ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny. Już od dawna mam na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, ale ja lubię takie kolory tylko w lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładny kolorek ;) a kształt paznokci cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wierna lakierom z Inglota lecz Essie coraz bardziej mnie kusi ;) Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Essie całym sercem, zwłaszcza polecam Vanity Fairest i Watermelon :D

    OdpowiedzUsuń