Collection 2000 glitters

Dziś czas na brokatowe eyelinery w czterech pięknych kolorach: złotym, srebrnym, niebieskim i turkusowym. Świetnie nadają się na imprezy, wystarczy zrobić kreskę i gotowe lub użyć eyelinera jako brokatu i wyczarować piękny makijaż.

Eyelinery mają bardzo dobrą pigmentację i już niewielką ich ilość wyraźnie widać na oku. Zawiera on bardzo dużą ilość drobinek, dlatego można go też użyć jako zwykłego brokatu. Bardzo szybko zasycha i nie rozmazuje się na oku, więc możecie być pewne że wytrzyma każdą imprezę :).
Swatch:
Już wkrótce na blogu kilka pokazowych makijaży z użyciem tych eyelinerów. Będą piękne, różnorodne kreski ale także makijaże na Święta i Sylwestra z ich użyciem. Jedna z sióstr pixiwoo robiła kiedyś makijaż z użyciem srebrnego eyelinera Collection 2000 i mam zamiar go odwzorować.

Cena£2,99 czyli około 15 zł/szt.
Dostępność: Superdrug, Boots

16 komentarzy:

  1. Cudo,ale moja kreska przypomina rozrzucone siano,to sobie daruję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm jak dla mnie za dużo drobinki. Wolałabym coś mniejszego, bardziej jak shimmer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne :) turkusowy mi się podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądają - zwłaszcza niebieski i turkus!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pięknie, czekam na makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow świetne ! czekam z niecierpliwością na makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Szczególnie ten turkusowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam je dzisiaj kliknąć, ale jednak kupię sobie z MUA.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. To teraz będą makijaże sylwestrowo- karnawałowe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, jak tylko będę mieć chwilkę czasu to od razu sie za nie zabieram :)

      Usuń
  11. Nie dobrze kochana, nie dobrze! Przez Twojego posta będę biedniejsza, bo i ja muszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie potrafię robić makijażu wieczornego... :(

    OdpowiedzUsuń