beauty uk lipstick

Cześć!
Od kilku miesięcy mam obsesje na punkcie szminek a moja kolekcja wciąż rośnie (boje się, że niedługo przestaną się mieścić w moich szufladkach :P). Szminka, która jest aktualnie moją ulubioną jest z firmy beauty uk - niestety niedostępnej w Polsce nad czym bardzo ubolewam.

 Jest to pomadka o matowym wykończeniu, która bardzo długo utrzymuje się na ustach nawet podczas jedzenia czy picia. Jest bardzo dobrze kryjąca, niewielką ilością produktu możemy pomalować usta co czyni ją bardzo wydajną.
Jej bardzo dużą zaletą jest także to że nie zbiera się w załamaniach. Mam duży problem z pękającymi ustami i skórkami pomimo systematycznego ich nawilżania lecz szminka ta tego nie podkreśla. Jedynym minusem jaki posiada ta pomadka to to, że niestety nie jest kremowa w konsystencji.
 Swatch na ręce:
 Oto jak prezentuje się na ustach:

Cena: £3,99
Dostępność: Superdug

14 komentarzy:

  1. Mam matową czerwień z Make Up Store i wiem z doświadczenia, że matowe szminki są bardziej trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutka, trzeba było sobie zapas zrobić.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam że jest taka fajna :D

      Usuń
  3. Wow, podoba mi się, super wygląda na ustach i ten kolor jest idealny wręcz :) Szkoda, że w polsce ich nie dostaniemy..

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kolor :)
    ale szkoda że u mnie niedostępna :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka jest przepiękna! Jak będę w superdrug to koniecznie ja sprawdzę, są jaśniejsze odcienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były, ale dla mnie były już za jasne :)

      Usuń
  7. ale piękny odcień! ostatnio choruje na pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dlatego nie mogę się doczekać aż wrócę na stałe do UK ;) po roku tam też nie mieszczę się w moich kuferkach, szufladach i pudłach z kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały odcień, chętnie przygarnęłabym dla siebie.

    OdpowiedzUsuń