Porównanie paletek do brwi Catrice i Essence

Witajcie!
Dziś mam dla Was recenzje dwóch popularnych paletek do brwi z firmy Catrice i Essence.
Od dawna szukałam dobrej paletki bądź cienia do brwi (a mam lekkiego świra na tym punkcie ;)) który wreszcie by je okiełznał dlatego też dałam szanse tym dwóm paletkom.

U mnie bardziej sprawdziła się paletka z Essence ponieważ jej ciemniejszy kolor wreszcie mi odpowiada. Mam ciemne włosy dlatego szukałam czegoś odpowiedniego, nie za ciemnego aby moje brwi nie wyglądały nienaturalnie ani zbyt jasnego aby ich podkreślenie było widoczne. Według mnie jaśniejszy cień jest natomiast idealny dla blondynek. Oba cienie są bardzo dobrze napigmentowane dzięki czemu szybko można "podrasować" nasze brwi ;).

Paletka ta ma niestety niezbyt funkcjonalne opakowanie. Brakuje mi w niej dołączonego lusterka! A szablony kształtu brwi są jak dla mnie zbędnym dodatkiem.
Jeśli chodzi o paletke do brwi Catrice, nie spełniła moich oczekiwań, ponieważ oba cienie są jak dla mnie zbyt jasne i za mało napigmentowane. Aby wykonać makijaż brwi musiałam się długo z nią męczyć aby uzyskać zamierzony efekt, a na co dzień nie mam na to zbyt dużo czasu.

Do paletki Catrice mamy dołączony pędzelek, miniatrkę pęsety oraz grzebyk do rozczesywania brwi. Opakowanie jest bardzo solidne i u mnie ma ogromny plus za lusterko!
Na swatchu możemy zobaczyć ciemniejsze cienie z obu paletek. Swatch paletką Essence został wykonany jednym pociągnięciem, natomiast drugi - Catrice był nakładany kilkukrotnie.

Catrice 
Plusy:
+ funkcjonalne opakowanie
+ lusterko
+ bardzo dobre odcienie dla blondynek

Minusy:
- jak dla mnie za jasne odcienie
- ciężka aplikacja ze względu na słabą pigmentacje.
+ trwałość - cienie niestety znikały po kilku godzinach.

Essence:
Plusy:
+ idealne odcienie zarówno dla blondynek i dla brunetek
+ dobra pigmentacja cieni
+ trwałość
+ cena

Minusy:
- tandetne plastikowe opakowanie

Dostępność: drogerie Narura
Cena: Catrice: 15,99 zł Essence: 11,99zł

Używacie którejś z paletek do brwi? Jeśli tak to jakie są Wasz odczucia?

13 komentarzy:

  1. od zawsze moje brwi były dla mnie kompleksem... kiedy byłam mała narzekałam, że są dużo za grube, tak też było - więc bardzo szybko je wyskubałam, szkoda tylko, że sporo za cienko... nie wyglądało to ładnie. Teraz mam brwi średniej grubości, ale po pierwszym wyskubaniu nigdy nie będą wyglądać już dobrze - włoski są nierówno rozmieszczone, w niektórych miejscach bardzo rzadkie w innych zaś za gęste... mimo to nadal nie mam paletki do brwi:D Muszę chyba w coś takiego zainwestować... zwłaszcza, że nie są to jakieś ogromne kwoty:D Jak sprawdza się ten pędzelek z Essence? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj iść do jakiejś sprawdzonej kosmetyczki, a nada Twoim brwiom ładny kształt. Jeśli masz w nich jakieś ubytki, bądź są nierówne możesz pomóc sobie właśnie paletką do brwi. Co do pędzelka to nie polecam, lepiej kupić specjalny do brwi z długą rączką np. firmy maestro lub hakuro. Jeśli chcesz tańszą wersję to polecam skośny pędzelek Essence z długą rączką :).

      Usuń
    2. też miałam ten problem, nie regulowałam brwi a jak już to o wiele przesadziłam, a teraz nie chcą odrosnąć ! dlatego dokańczam mój stary cień i kupuję paletke essence ;D

      Usuń
  2. fajnie, że zrobiłaś takie porównanie. kiedy będę kupować paletkę jednak chyba wybrałabym z Catrice, bo bałabym się sztucznego efektu- trudniej było by z nią po prostu przesadzić. zresztą brwią jakoś nigdy nie poświęcałam nigdy czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jeśli potrzebujesz jedynie lekkiego podkreślenia to paletka Catrice z pewnością się sprawdzi :)

      Usuń
  3. ja mam paletkę firmy Essence :) i jest dla mnie rewelacyjna :)
    zresztą recenzja wraz ze zdjęciem moich brwi jest na blogu zapraszam jeśli masz ochotę: http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam paletkę z Essence i jestem zadowolona, ale fakt opakowanie mogłoby być lepsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam esence, ale teraz kupiłam Catrice, bardziej mi odpowiada, bo ma chłodne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam paletkę z Catrice i dla mnie jest bardzo dobra. oczywiście używam tego jaśniejszego cienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed zakupem paletki szukałam takiego porównania ale i tak wyszło na to, że kupiłam na czuja :)
    A właściwie trochę na złość paniom z Natury, bo źle traktują klientki, więc odpłaciłam im się tym samym. W szafie Essence były paletki, w Catrice ani jednej - zawołałam panią, żeby mi znalazła Catrice, nie było w schowku pod szafą, musiała biec na zaplecze, szukać w pudłach i przynieść mi jedną sztukę :) Namawiała mnie przy tym na Essence bo tańsza, a ona nie miała ochoty przerywać pogawędki na sklepie z koleżanką, ale uparłam się na Catrice ;]
    Wiem, zła kobieta jestem :D

    Ale muszę powiedzieć, że jaśniejszy odcień z tej paletki jest wprost stworzony dla mnie :) Mam bardzo jasną oprawę oczu i blond włosy więc efekt uzyskany przy pomocy tego cienia jest w pełni satysfakcjonujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u blondynek jak najbardziej się sprawdzi :)

      Usuń
  8. właśnie szukałam czegoś do brwi i chyba dzięki Tobie skuszę się na essence ;) W przyszłości pewnie nawet na obie :d o póki co używam po prostu sleek au naturel ;) Pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze rozdanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tandetnym opakowaniem myślę, że nie ma co się przejmować skoro wszystko inne odpowiada :) Ja póki co męczę brązowy cień z paletki Sleeka- Au Naturel. Odcień, pigmentacja i trwałość bardzo mi odpowiadają. A co się stanie kiedy go wymęczę ? Chyba właśnie ku tej z Essence paletce się zwrócę :)

    OdpowiedzUsuń