Makijaż ciemna zieleń

Cześć Wszystkim!

Chciałam Wam dzisiaj pokazać makijaż, który wykonałam na konkurs u Mademoiselle Zu (http://mademoiselle-zu.blogspot.com/) o nazwie "Jesienny Look". Postawiłam na ciemny kolor zieleni połączony z jasnym różowymi ustami. Zobaczcie same:


Jak wykonać makijaż:
1. Na całą powiekę ruchomą aplikujemy czarną kredkę i rozcieramy palcem.
2. Nakładamy ciemno zielony cień.
3. Kakaowym brązem rozcieramy granicę jednocześnie wychodząc ponad załamanie.
4. Czarnym cieniem rysujemy kreskę i tuszujemy rzęsy!



Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Paese Long Cover
Puder prasowany Mariza
Róż Vipera
Oczy:
Czarna kredka Yves Rocher
Zielony cień Kobo 214 Green Forest
Kakaowy cień Inglot 360
Czarny cień Inglot 63
Tusz Max Factor False Lash Effect
Usta:
Catrice Frozen Rose


Jak Wam się podoba? :)

15 komentarzy:

  1. pasuje do Ciebie ta zieleń :) masz piękne kości policzkowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny :-) mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i bardzo ładnie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam identyczny makijaż na studniówce!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika... zostałaś przeze mnie wyróżniona za talent do tworzenia cudownych makijaży :*
      http://blondregeneracja.blogspot.com/2012/10/znikniecie-i-wyroznienie-za-pasje.html

      Usuń
  5. ślicznie Ci w tych w zieleniach! Ja jakoś nie mogę się przekonać do tego koloru na moich powiekach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Moni :) piękne te zielenie, lubię je bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż ciekawy i starannie zrobiony :) piękne kości policzkowe ! Fajnie je podkreśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy makijaz. Bardzo pasuje ci takie polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podoba, super kolorki! Bardzo ładnie podkreślają Twój kolor tęczówki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń