Catrice Cucuba Salsa Cubana

Dzisiaj coś o najnowszej limitowance Catrice - Cucuba. Byłam bardzo ciekawa pigmentów, które mają świetne kolory na jesień. Zdecydowałam się na odcień Salsa Cubana.Sa jeszcze cztery: Sunny Side, Raggaeton, Havana Drum, Take It Mint.


Pigment przy sztucznym świetle wyglądał bardzo ładnie, pięknie się mienił więc postanowiłam go kupić. Następnego dnia, mając już pomysł na makijaż zabrałam się do dzieła. Jakie było moje zdziwienie kiedy pigmentu w ogóle nie było widać na oku! Ani na bazie, ani po zmieszaniu z Inglot Duraline, ani na mokro! Widać było jedynie lekko mieniące drobinki. Niestety z makijażu nic nie wyszło, a ciesze się że kupiłam tylko jeden z kilku odcieni pigmentów.

Oto jak pigment prezentuje się na ręce:
Pojemność: 2g
Cena: 12 zł
Dostępność: Drogerie Natura, Hebe, Douglas

Jak pigmenty sprawdzają się u Was? Macie kosmetyki z edycji Cucuba?

14 komentarzy:

  1. uuuu szkoda, że się nie sprawdził, bo kolor zapowiadał się ciekawie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten cień i na powiece może nie daje specjalnego koloru, ale za to fajnie się mieni.. jak dla mnie jest idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Padaka, tak to jest jak nie robią testerów :/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie widać delikatny odcień brzoskwiniowy... Też nie jestem z niego zadowolona. :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam pigmentów (jeszcze)

    Chcesz się przyłączyć? Otagowałam Cię:
    http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/2012/10/maseczka-z-lnu-mielonego-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu myślałam że jest lepszy a tu nic nie widać:|

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm rzeczywiście słabo go widać, to ja się nie skuszę raczej.

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda :( w opakowaniu ma bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. No faktycznie średnio widoczny... trudno. Tym bardziej dziękuję za tego posta! ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;)

    www.jcmakeupdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że taki słaby efekt. Nie widać go praktycznie nawet na ręce :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatne są takie posty.

    OdpowiedzUsuń