Blue Lagoon Make Up

Dzisiaj czas na makijaż. Bardzo kolorowy, dość odważny czyli połączenie granatu z pięknym turkusem.

Jak zrobić makijaż?
1. Cała powiekę pokrywamy cielistym cieniem
2. Granatowym cieniem zaznaczamy zewnętrzny kącik tworząc literę C
3. Na resztę powieki aplikujemy turkusowy cień i rozcieramy granice cieni kulkowym pędzlem
4. Rysujemy kreskę eyelinerem i tuszujemy rzęsy

Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Lirene Ideal Make Up Cover
Puder Sephora
Bronzer Honolulu

Oczy:
Granatowy cień Inglot 67
Turkusowy cień Inglot 117
Eyeliner Sephora
Tusz Max Factor False Lash Effect

Usta:
Konturówka i szminka Kobo
Błyszczyk Essence

Jak Wam się podoba? :)

14 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w takim makijażu. Lubię takie morskie kolorki, chociaż sama rzadko się tak maluję.
    Podasz kolor szminki Kobo ?

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny niebieski kolorek!:) i piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Podoba mi się to, że kolory są tak intensywne;-) Pasują Ci;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaz piekny. Pokazowy i nadaje sie na jakis pokaz. Na ulice nie! Niebieski na oku...o niee
    Prosze sie nie gniewac to tylko moje zdanie, co nie zmienia faktu, ze ladnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie te kolorki. czzemu nie podrkeslasz i nie nadajesz ciut mocniej ksztalu brwiom ?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu brwi były w ogóle nie zrobione bo o nich zapomniałam :P

      Usuń
  6. Niebieskości na powiekach bardzo mi się podobają, jednak ja w tych kolorach zupełnie się nie widzę. :)

    OdpowiedzUsuń