Relacja ze Świętokrzyskiego Spotkania Blogerek

Spotkanie odbyło się wczoraj w Choco Obsession o godzinie 18. Cóż moge powidzieć, było świetnie!! Dziewczyny okazały się na prawdę super! Wydaje mi się, że najlepiej ukażą naszą świetną zabawę zdjęcia:

 Zuza i ja ;)

 Marta, Ania, Marta
 Beata, Justyna, Paulina, Gosia
 Upominki :D

 Beata i Justyna
 Marta i Wiola
 Marta, Ania, Marta, Wiola i ja
 Beata i Karina
 Wiola i ja

Zdjęcie pamiątkowe wszystkich blogerek :)

Dziękuje bardzo wszystkim dziewczynom za przybycie i świetną atmosfere!
Dziękuje także firmom które ufundowały piękne upominki dla każdej z nas:
Vipera, Donegal, Mariza, Farmona, Hean, Paese, Igruszka.

P.S Planujemy już następne spotkanie! :D

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za obserwowanie, mam nadzieje, że zawsze znjadziesz coś dla siebie do poczytania. Ja też będę zaglądać. Na spotkanie na Śląsku to dla mnie zdecydowanie za daleko... Ale miałyście fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie na Śląsku tylko w Świętokrzyskim ;)

      Usuń
  2. Cieszę się, że udało nam się spotkać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło te zdjęcia się prezentują, widać, że fajnie spędziłyście ten czas!

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, moje województwo:) Ze zdjęć wnioskuję, że dobrze się bawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń