Paczka od firmy Marion

Kilka dni temu otrzymałam paczkę od firmy Marion, oto co w niej znalazłam:


1. Żel peelingujący do ciała o przepięknym zapachy białej czekolady i pomarańczy:

2.  Płyn micelarny:

3. Eliksir do pielęgnacji skórek i paznokci:

4. 60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym:


5. Jedwab do włosów:
6 i 7 dwie maseczki. Rewitalizująca i odżywczo-nawilżająca.

Wszystkie produkty są bardzo ciekawe. Już dziś zabieram się do testów. Czy któraś z Was używała tych produktów? Jeśli tak to polecacie czy nie? :)

P.S Jutro prezentacja następnych produktów do testów, które otrzymałam po spotkaniu Świętokrzyskich Blogerek :).

14 komentarzy:

  1. Mam jedwab do włosów z tej firmy i uważam że jest kiepski. O wiele lepszy jest Biovax.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa paczka:)
    czekam na recenzje eliksiru do pielęgnacji skórek i paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się, również czekam właśnie na tą recenzję!

      Usuń
  3. ciekawe, sama ostatnio kupiłam dwa produkty z tej firmy, jeden jest świetny, drugi nie;) ciekawi mnie jedwab i eliksir do skórek:]

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa eliksiru do skórek i paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam nigdy tych kosmetyków:) chętnie przeczytam recenzje:) spodobało mi się u ciebie, więc obserwuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na recenzję płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś jedwabiu i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj gratuluje i zazdroszczę;) jakiś czas temu kupiłam ten jedwab i jest świetny;) reszty produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo bym chciala wiedziec jak Ci sie sprawuje ten zel o zapachu bialej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki Marion-sa dodre i tanie-obserwuję

    OdpowiedzUsuń