L'Biotica krem regenerujący do rzęs

Która z Nas nie marzy o długich, zdrowych rzęsach. Ja z pewnością należę do tego grona, dlatego od pewnego czasu szukam kosmetycznego "cudu". Po nieudanym przetestowaniu serum do rzęs z Eveline, postanowiłam dać szanse jeszcze jednemu produktowi.

  Moja opinia:
Nie oczekiwałam po tym produkcie, że moje rzęsy drastycznie się wydłużą, liczyłam jedynie na to aby je wzmocnić i powstrzymać ich wypadanie (z czym miałam ogromny problem przy codziennym demakijażu).  Po dwóch miesiącach stosowania czuje że moje rzęsy są mocniejsze i w końcu przestały CAŁKOWICIE wypadać. Co tu dużo mówić, jest to moje nowe odkrycie! Kosmetyk za małe pieniądze który świetnie działa na moje rzęsy. Zobaczcie efekty na zdjęciach (najlepiej widać różnice porównując długość rzęs względem brwi).

Zdjęcie przed kuracja (bez tuszu):
Zdjęcie prze kuracją (z tuszem):
Zdjęcie po miesiącu (jedno oko pomalowane, drugie nie):
Zdjęcie po dwóch miesiącach (pomalowane rzęsy):

Nie wiem jak Wy, ale ja widzę sporą różnicę, rzęsy widocznie się zagęściły i są o wiele grubsze niż przedtem.

Opis oraz skład:

Produkt ten używam dopiero 2 miesiąc i zużyłam jedynie pół tubki, a mam ich dwie.

Cena: 14 zł
Dostępność: drogerie Super Pharm

Używacie jakiś produktów aby wzmocnić Wasze rzęsy? Czy widzicie jakieś efekty? :)

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jednym z głównych składników tej odżywki jest olejek rycynowy. Według mnie taki krem jest wygodniejszy w stosowaniu niż własnoręczne mieszanki. Ja byłam zadowolona z efektów, ostatnio pisałam recenzję u siebie.

      PS Teraz w Super-pharm jest promocja, dwa za 14,99 zł :)

      Usuń
  2. Używam trzeciej tubki L'Biotica i nie widzę efektu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, u każdego sprawdza sie co innego :). Ja tak mialam z odżywka Eveline, że kilka osób chwaliło, a z moimi rzęsami nie działo się nic.

      Usuń
  3. Na zdjęciach efekt jest widoczny :) Tez jestem fanka olejku rycynowego :)
    Zapraszam na dzisiejsze słodkości na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mam obecnie go używa (już od ponad miesiąca) bardzo go sobie chwali :)
    Sama się zastanawiam nad zakupem ponieważ obecnie jest promocja w SP (2 w cenie ok 15 zł)

    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś średnio widzę efekt ;)
    Ale może to przez moje złe doświadczenia z tym produktem gdy połowa rzęs mi po nim wypadła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko niestety uchwycić to na zdjęciach :). Ja widze to ponieważ mam manie na punkcie moich rzęs bo zawsze były krótkie, a teraz troche sie wydłużyły ale przede wszystkim zagęściły :)

      Usuń
  6. Widać, widać, ale dopiero po pomalowaniu. Bez maskary dość słabo.

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o niej różne opinie. nie wiem, czy kupiłabym ją. z resztą nigdzie jej nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum od Eveline cały czas testuję, daję mu kolejną szansę. Olej rycynowy dał mi wspaniałe efekty, tak samo odżywka z firmy GAL (pisałam o niej na blogu) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy właśnie mówią o olejku rycynowym, jak skończe kuracje l'biotica to chyba spróbuje :)

      Usuń
  9. widać ;) ja nigdy nie stosowałam wspomagaczy do rzęs. jak na razie jestem z moich zadowolona ;D

    florencece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, ale chyba powinnam. Cena nie jest zbyt wygórowana więc pewnie spróbuję tego kremu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam nic w tym stylu,mam wrażliwe oczy i jakiekolwiek nadprogramowe gmeranie przy nich mnie przeraża:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tubkę, ale jakoś nie potrafię używać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rycynowy rycynowy:) przeciez jest na poiczątku w składzie l'biotyki, prawda?

    ja nie bardzo widzę różnicę, ale i u siebie często trudno mi sfotografować rzęsy jak je widzę w realu więc Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stosuję olejek rycynowy - ale trochę ciężko go nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz się gryzę, że ja nie potrafiłam systematycznie tego kremu stosować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kupic żeby wzmocnic brwi bo podobno tez sie sprawdza ale póki co nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten krem i nie jest drogi :) a tuszu używałaś tego samego ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne rzęsy ;)
    Mam ochotę na ten krem.. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Różne opinie o nim czytałam dobrze, że u Ciebie się sprawdza:)
    Ja używam ampułek Gal od miesiąca jakoś efektów nie widzę ale będę jeszcze stosować bo miesiąc to chyba krótko na jakieś efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej odżywki używam od ok. 2 lat i moje rzęsy są wyraźnie w lepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No chyba się sama skuszę na ten krem, bo efekty są widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sama dzisiaj kupiłam ten krem i szukałam opinii, spotkałam odmienne recenzje. Twoja narazie jest najbardzie zachęcająca. Obawiam się tylko o wzmożone wypadanie rzęs. Nie miałaś z tym problemu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten krem do rzęs to moje odkrycie ubiegłego roku. U mnie działa i to jak. Osiągnęłam bardzo dobry efekt, ale używam tego kremu już blisko rok.

    OdpowiedzUsuń