Delikatny Makijaż Ślubny I

Czy są wśród nas przyszłe Panny Młode? Jak tak to mam propozycje makijażu dla Was, mam nadzieje że Wam się spodoba.



Użyte produkty:
Twarz:
Podkład Lirene Ideal Cover Make Up
Puder transparentny z My Secret
Brązer W7 Honolulu

Oczy:
Broskwiniowy cień z Paletki Sleek Paraguaya
Brazowy cień z Paletki Sleek Au Naturel
Tusz Wibo Growing Lashes

Usta:
Szminka Kobo
Błyszczyk Essence

Brwi:
Brąz z Paletki E.L.F

Jak Wam się podoba taka wersja makijażu? Wolicie takie delikatne wersje czy raczej coś mocniejszego? :)

17 komentarzy:

  1. Mnie się podoba, nawet bardzo :) ale ja już panną młodą byłam :P hihi:) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Bardzo podoba mi się ta brzoskwinka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż i także uważam, ze na ślub idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawienie kolorystyczne i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! zapraszam do mnie: www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiammmm takie blogi :) Strasznie mi się u Ciebie podoba :))
    Jeśli chcesz zajrzyj do mnie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Z pewnością znajdziesz coś dla siebie :)
    Zapraszam do obserwowanych i aktywnego udziału :) :**

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, świetny na taką okazję

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi osobiście by taki nie pasował dlatego, że to nie moje kolorki, ale ogólnie makijaż bardzo ładny ;)

    Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny makijaz, idealne polaczenie delikatnych jak na slub kolorkow ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutko, tak subtelnie i z wyczuciem.Podkreśliłaś urodę ale nie przerysowałaś mimo, iż oko jest w mocnych kolorach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny :) Idealny do bukietu z herbacianych róż :)

    OdpowiedzUsuń