Bronzer Honolulu by W7

Wiem że długo czekaliście na recenzje słynnego bronzera Honolulu, oto ona :):

 Moja opinia:
Jest to mój ulubiony bronzer, już mała ilość jest widoczna na twarzy, dla mnie to plus ponieważ nie muszę się męczyć z kilkukrotną aplikacją, ale dla osób początkujących, które chcą kupić swój pierwszy bronzer może się nie sprawdzić, ponieważ wymaga on od nas dużej wprawy. Niestety bez dobrego, miękkiego pędzla, najlepiej coś w stylu kabuki nie poradzimy sobie z jego aplikacją. Ja na początek nakładam go płaskim pędzlem do podkładu, a następnie biorę duży puchaty pędzel i mocno go rozcieram. Po wykonaniu takich czynności bronzer wygląda rewelacyjnie! Ślicznie podkreśla kości policzkowe, delikatnie je uwydatniając. 


Do zestawu dołączony jest bardzo dobry, miękki pędzelek ale uważam że aby bronzer wyglądał dobrze na naszej twarzy mimo wszystko trzeba go rozetrzeć większym pędzlem np. do pudru tak jak pisałam wyżej.

Plusy:
+ cena
+ odcień
+ dołączony pędzelek

Minusy:
- dostępność

Cena: 15 zł
Dostępność: głównie internet, allegro.

22 komentarze:

  1. przeczytałaś te kilak zdań, które napisałam? ;) paletkę dostałam 15 min temu, nie wiem jak się blendują ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam w planach recenzję tego bronzera... mam już zdjęcia na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przemawia do mnie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no wygląda jak słynny hoola a dużo tańszy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się kojarzy z hoola ;)

      Usuń
    2. Firma w7 ma dużo odpowiedników Benefita jeżeli chodzi o bronzery i róże. I fakt, są one duuużo tańsze ;)

      Usuń
  5. Kusi mnie ten brązik.
    Fajny blog, będę zaglądać częściej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda to cudeńko:) muszę się w końcu zebrać i zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!;)Zapraszam do mnie http://caramellaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. <33

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam go kiedys i bylam zadowolona teraz testuje africa tez z W7 :D ps. co do pigmentow gosh to nie jestem pewna gdzie mozna dostac je w Polsce ale na pewno w jakis drogeriach takich jak rosman , natura czy duglas jest stanowisko Gosh :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za odpowiedź, zawsze pytam o pigmenty bo ciężko je dostać

      Usuń
  10. on jest matowy czy ma jakieś drobinki w sobie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam moją imienniczkę! :)
    Bronzer prezentuje się nice, do tego piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że stoi w kolejce do zakupu, bo wiele dobrego o nim czytałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wiele o nim czytałam :) pewnie go kupię, gdy skończę mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze opakowanie ma ten bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo o nim czytałam. Kusi mnie :) Chyba wreszcie go zamówię. Bałam się, że będzie źle wyglądać, wpadać w pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ten bronzer, ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń