Baza rozświetlająca Essence

Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem kupna bazy pod makijaż, aby podkład trzymał się przez cały dzień. Przez przypadek w moje ręce wpadła rozświetlająca baza z Essence.

Opis producenta:
Rozświetlająca baza z nowej gamy "My Base" jest idealna do zastosowania przed nałożeniem podkładu. Ukrywa drobne niedoskonałości, nawilża i sprawia, iż podkład utrzymuje się dłużej na skórze nadając jej promienny wygląd! Tubka posiada praktyczny dozownik ułatwiający aplikację odpowiedniej ilości kosmetyku. Nałóż bazę na twarz aby osiągnąć efekt świeżej i naturalnej cery.
 Moja opinia:
Na mojej skórze ta baza w ogóle nie działa. Nie widać jej po nałożeniu podkładu, nie ma mowy o jakimkolwiek rozświetleniu. Dzięki Wioli z http://cynamoonka.blogspot.com/ znalazłam jednak jego inne zastosowanie. Mianowicie dobrze sprawdza się jako rozświetlacz. Kiedy już zakończe makijaż i użyje bronzera, nakładam kilka kropeczek bazy z Essence, leciutko rozcieram i skóra ładnie, zdrowo się błyszczy.

Plusy:
+ cena
+ nie uczula

Minusy:
- nie sprawdza się jako baza pod podkład
- pompka często się zacina

Cena: 15 zł
Dostępność: Drogerie Natura

Czy używacie bazy pod podkład? Jaka jest Wasza ulubiona? :)

22 komentarze:

  1. Tak myślałam o zakupie tej bazy ale dobrze, że się powstrzymałam ;) Mam bazę pod makijaż z Pupy - fioletową - i polecam spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wygładzającą i była beznadziejna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znalazłam jeszcze bazy idealnej, wciąż szukam :) A ta z Essence była na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio mam bzika na punkcie rozświetlania skóry, więc może jako rozświetlacz wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, mam bardzo wrażliwą skórę i byle co mnie uczula, z baz używam tylko tych pod oczy, nie zdarzyło mi się użyć takiej na całą twarz.
    Natomiast rozświetlacze bardzo lubię, dobrze wiedzieć że ta baza ma takie zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak jako rozświetlacz bardzo ją lubię :) jako bazę nie stosowałam nigdy, bo już wystarczająco się "świecę" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie chyba powinna nazywać się rozświetlaczem, bo nazwa baza jest myląca. Bardzo podobnie wygląda rozświetlacz z Revlonu Bare it all:) Jeśli chcesz przedłużyć trwałość makijażu polecam przezroczyste silikonowe bazy np Kaszmirowa z Dax Cosmetics, ale nie na co dzień, bo wiadomo...silikony;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za polecenie bazy, z pewnością się jej przyjrzę :)

      Usuń
  8. Nie używałam tej bazy, ale lubię dosyć rozświetlającą z Sephory, a najbardziej kaszmirową z Dermiki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już druga osoba pisze o tej kaszmirowej, musi być dobra :)

      Usuń
  9. Ja nie używam wogóle bazy pod podkład - jakoś nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, że jako baza średnio się sprawdza, przynajmniej się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam baz, nie znalazłam takiej, która by mnie nie zapchała:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam baz ale dobrze wiedzieć, że ta nie jest warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kiedyś używałam bazy z Dax Cosmetics. Teraz nie czuję potrzeby używania tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze sie nie sprawdza jako baza pod podkład bo szukam jakiejś co by sie nadawałaa :( ogolnie blog bardzo fajny dołaczam sie do obserwatorów pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam, że kilka miesięcy temu bardzo intensywnie się nad nią zastanawiałam, ale w końcu wzięłam bazę z Catrice Hidden World i fajnie się sprawdza i pod makijaż i jako rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesli chcesz baze rozswietlająca, to polecaM Z Sephory- mialam i naprawde dawala mocne rozswietlenie :) niestety swojej ulubionej bazy nie mam..

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam bazy,jakoś krem mi wystarcza..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam ta baze ale WYGŁADZAJĄCĄ. Jest beznadziejna ! Kolor pomarańczowy ; / Szkoda pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń