Autumn Make Up - Jesienny makijaż

Jesień zbliża się wielkimi krokami dlatego pomyślałam żeby zmalować Wam makijaż inspirowany kolorami jesieni czyli żółtym, brązowym i pomarańczowym.



Użyte produkty:
Twarz:
Podkład Lirene Ideal Cover Make Up
Puder Sephora Warm Nude
Bronzer Honolulu W7
Oczy:
Brązowy cień z paletki Au Naturel Sleek
Pomarańczowy/ rudy cień z paletki E.L.F
Żółty cień z paletki Circus Sleek
Tusz Wibo Growing Lashes
Eyeliner Inglot

Usta:
Szminka Kobo Frozen Rose
Błyszczyk Essence



21 komentarzy:

  1. Pięknie Monia :) śliczny jesienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie spróbowałam pierwszy raz zmalować sobie odważniejszy, kolorowy makijaż. Jeśli masz ochotę to zapraszam do obejrzenia. Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już go komentowałam, nawet jako pierwsza :D

      Usuń
    2. Oh wybacz, nie skojarzyłam nicka z blogiem :P
      Dzięki bardzo za komentarz. Pozdrowionka :*

      Usuń
  3. Ciepłe, jesienne barwy to zdecydowanie moje ulubione kolory cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak liście spadające z drzewa, genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie całość wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny, typowo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny, uwielbiam takie kolory jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jesienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy dobór cieni, jesiennie, ale nie smutno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny :)
    uwielbiam takie kolory na oku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie pomalowane oczy :)
    Pozdrawiam,

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama pisałam do Mariona ;) Dostałaś od nich to samo co ja? Bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. robisz świetne makijaże:) i masz duże oczy (zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten puder sypki z sephory, nawet dobry :)
    a makijaż masz bardzo fajny - staranny. Mnie by się chyba nie chciało malowac tak codziennie

    OdpowiedzUsuń