100% naturalne mydło Aleppo

Dziś chciałam Wam opowiedzieć o moim kosmetycznym cudzie bez którego nie obyłabym się przy pielęgnacji mojej twarzy, a mianowicie mydło Aleppo. Jest to już moje trzecie opakowanie i z pewnością nie ostatnie.
Kilka słów od producenta:
Mydło zrobione jest z trzech składników: oleju laurowego, oliwy z oliwek i dokładnie 0,01 % sody uzyskanej z wody morskiej. 

Olej laurowy – Naturalny antybiotyk! Ma silne działanie antyseptyczne i mocno nawilża. Skutecznie łagodzi dolegliwości i problemy skórne, takie jak trądzik, łuszczyca, atopowe zapalenia skóry, łojotok. Miliony ludzi na świecie przekonały się o jego leczniczym działaniu. 
Oliwa z oliwek skarbnica witaminy E, oprócz nawilżenia zapewnia odpowiedni poziom natłuszczenia i ochrony, ważny szczególnie dla skóry suchej. Regeneruje ją i opóźnia procesy starzenia.


Mydło polecane do każdego rodzaju skóry, a  szczególnie do tłustej, mieszanej lub z problemami dermatologicznymi takim jak łuszczyca, egzema, trądzik, AZS, łojotok.
Jedno mydło a tak wiele zastosowań.- Do codziennego mycia całego ciała (bardzo wydajne, wystarcza na około 3 miesiące)- Naturalny szampon do włosów (mocne, błyszczące włosy i zdrowa skóra głowy)- Maseczka oczyszczająco - odżywcza na twarz ( gładka, mocno nawilżona skóra)- Środek piorący do delikatnych tkanin- Do codziennego mycia całego ciała (bardzo wydajne, wystarcza na około 3 miesiące)- Naturalny szampon do włosów (mocne, błyszczące włosy i zdrowa skóra głowy)- Maseczka oczyszczająco - odżywcza na twarz ( gładka, mocno nawilżona skóra)- Środek piorący do delikatnych tkanin. 100% ekologiczne.Testowane dermatologicznie. Nie testowane na zwierzętach.
Moja opinia:
Mydło Aleppo jest moim numerem jeden do oczyszczania twarzy! Świetnie nawilża i odżywia naszą twarz sprawiając że jest gładka. Po użyciu czuje że cera jest świeża i nawilżona, bez uczucia ściągnięcia. Mydła używam już od dwóch lat i wciąż jestem bardzo zadowolona. Mydło sprawiło, że moja skóra nie jest już sucha. Używam go rano i wieczorem i jedna kostka starcza mi na ponad pół roku! Nie mam szczególnych problemów z cerą, ale wiem od wielu osób że mydło to pomogło im wyleczyć się z ostrego trądziku czy skóry atopowej. Jest także dobre dla dzieci. Używa go także moja mama, która ma skórę naczynkową i mydło jest dla niej idealne, ponieważ oczyszcza twarz a zarazem łagodzi ją dzięki czemu skóra nie czerwieni się.
Mydła są w 100% naturalne bez żadnych chemicznych "dodatków" jak barwniki, parfumy czy parabeny. Mają one różne stężenie oliwy, ja zawsze kupuje tą 50% i uważam że jest to idealne połączenie.
Zapach: bardzo delikatny, prawie nie wyczuwalny.
Użycie: mydło wystarczy zmoczyć wodą i rozprowadzić na dłoniach, nie zdziwcie się, że mydło nie pieni się!



Cena: 36 zł
Dostępność: allegro, mydlarnie

Używałyście kiedyś takiego mydła lub produktu w 100% naturalnego? Jeśli nie to zachęcam do spróbowania :)

14 komentarzy:

  1. Nie używałam, ale to mydełko jest na mojej liście zakupów, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się przyda jako że problemy z cerą mam niestety.
    Będę zaglądać częściej do Ciebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio mam duże problemy z cerą :( ciekawa jestem czy pomógłby mi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, bo wielu osobom pomaga :)

      Usuń
  4. Hej!
    Ja mam AZS i do tego cerę mieszaną ze skłonnością do problemów (niestety). Stosuję mydło Aleppo już ok. 4 miesięcy i sprawca się świetnie! Używam go razem z gąbeczką konjak. Swoje kupuję w sklepie stacjonarnym Organique. Jest niesamowicie wydajne a przy tym naprawdę tanie. I jaki efekt! Właściwie po tygodniu stosowania 2x dziennie zniknęło mi z twarzy większość "problemów", do tego skóra nie jest w ogóle ściągnięta! Problem może stanowić dla niektórych zapach, ale da się do niego przyzwyczaić. Ostatecznie zawsze po myciu można twarz przemyć tonikiem :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie się tak dobrze sprawdziło. To kolejny dowód na to że mydło aleppo jest genialne!

      Usuń
  5. Fajnie, że o tym napisałaś, po twojej recenzji chyba sama się na takie skuszę :) może złagodzi mi trochę zmiany trądzikowe. Nie wiesz może czy można je nabyć w mydlarni u Franciszka w Kielcach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam właśnie to mydło kupuje :) albo w Organique w Galerii

      Usuń
  6. Także używam tego mydła, ale mimo wszystko mam obawy, czy stosować go do twarzy :) Mimo to uważam, że do ciała jest idealne...

    OdpowiedzUsuń
  7. No to wystawiłyśmy równoległe recenzje zupełnie o tym nie wiedząc:) Cieszę się, że mamy podobne zdanie na temat tego mydełka - uwiarygodniłyśmy jego działanie:D

    A co do samego Aleppo- jest to jedyne mydło, które wywarło na mnie (a raczej mojej skórze) tak dobre wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale zainteresowałaś mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie slyszalam o nim :) zaciekawilas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak się cieszę z Twojej recenzji, bo właśnie sobie takie mydełko kupiłam, a jeszcze nie używałam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. długo się nad tym mydłem zastanawiam i nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń