Żel pod prysznic Isana

Ciągła chęć próbowania czegoś nowego skłoniła mnie do kupienia polecanego żelu do prysznic firmy Isana. Ja wybrałam zapach winogrona i orchidea. Żel bardzo przypadł mi do gustu zarówno w konsystencji jak i zapachu.


Pojemność: 300 ml
Cena: 4 zł ( w promocji)


Opis producenta:
Olejek pod prysznic Isana `Winogrona i orchidea` odpręża ciało i odżywia zmysły. Stosowanie go przywróci skórze nawilżenie, a także sprawi, iż stanie się elastyczna, napięta i aksamitnie miękka w dotyku.  


Konsystencja: lekki, raczej rzadki żel o fioletowym zabarwieniu.
Zapach: jest przepiękny! bardzo kwiatowy, już po wyciśnięciu zapach jest bardzo wyczuwalny i pozostaje na skórze przez długi czas.
Efekty: Żel bardzo ładnie się pieni dobrze myjąc skórę. W dotyku przypomina trochę olejek lecz nie nawilża on skóry i po użyciu z pewnością będziemy musiały nawilżyć skórę balsamem, ale ja robię to za każdym razem, więc dla mnie nie jest to minusem :).

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Phalaenopsis Amabilis Extract, Tocopheryl Acetate, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Laureth-2, Disodium Edta, Benzophenone-4, Manntiol, Cellulose, Hydroxypropyl Methylocellulose, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Parfum, Linalool, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Ci 77492, Ci 16185, Ci 42051.

Dostępność: drogerie Rossmann
Ocena: 5/5

19 komentarzy:

  1. Monia a Ty znowu kusisz takimi pięknymi owocowymi zapachami :) muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, zbankrutujesz przeze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo tego jeszcze nie próbowałam, orchidea? muszę koniecznie powąchać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak, orchidea :D. Szczerze powiedziawszy winogron tam nie czuje, tylko właśnie kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach orchidei, muszę się rozglądnąć w Rossmannie za tym żelem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam czerwoną wersję, ale średnio wspominam, strasznie niewydajna była

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i trochę mnie zawiódł, liczyłam na lepsze nawilżenie.Z typowym olejkiem do mycia to ma niewiele wspólnego, ale cena i zapach zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak mówiłam, nawilżenie jest słabe, ale dla mnie to nie jest minus z tego względu że i tak używam olejków lub balsamów po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go kiedyś :) faktycznie bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę nie ma co się spodziewać cudów :) z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za recenzję, zastanawiam się nad kupnem.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. żel o zapachu orchidei miałąm z balei, niestety nie jest u nas dostępny więc chyba mam zastępcę ;)
    przy okazji nieśmiało zapraszam na mojego raczkującego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niestety nie używałam żelu z balei, ale mam nadzieje, że ten będzie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hm .. chyba go kupię ;D
    obserwujemy. ? Ja na pewno ;**

    zapraszam do mnie ;D
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zapach!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam go od dawna mój numer 1 :) zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń