Puder Sephora Warm Nude

W dzisiejszym poście opowiem Wam o moim ulubionym pudrze z Sephory. Jest on w kolorze Warm Nude czyli ciepłym odcieniu nude. Jest on neutralny, dobry zarówno dla brunetek jak i dla blondynek. Sprawdza się w każdej sytuacji, bardzo dobrze matuje nawet tłuste podkłady.


Opakowanie jest dość trwałe, ale czasem można mieć problemy z otwarciem i złamać przy tym paznokieć (jak w moim przypadku), ponieważ musimy podważyć wieczko aby go otworzyć. Puder nie posiada lusterka, które jest niezbędne gdy chcemy poprawić makijaż, a w pobliżu nie ma toalety. Ja nie mam akurat tego problemu, gdyż używam pudru tylko raz przy robieniu makijażu, nie muszę go już poprawiać w ciągu dnia.



Jest bardzo trwały. Maluje nim każdą osobę i nikt nie narzekał na świecenie się. Jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda na twarzy, wystarczy pooglądać moje zdjęcia makijaży :).


Cena: 50 zł
Dostępność: Drogeria Sephora

Posiadacie ten puder? Jeśli nie, to napiszcie jaki jest Wasz ulubiony :)

19 komentarzy:

  1. Lubie ten puder, szkoda tylko, ze nie ma lusterka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O wydaje mi się że idealny odcień dla mnie, chyba sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam dwa pudry z vipery i z JOKo. wole ten drugi, ale czas na zmiany i trzeba wypatrzec cos nowego. Fajny ten z sephory ale troche drogi...;/

    OdpowiedzUsuń
  4. przeglądając zdjęcia Twoich makijażu, stwierdzam, że puder pierwsza klasa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam tego pudru ale przyjrze mu sie przy okazji. Uzywam za to z Benefitu Hello Flawles i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używałam oddałam go znajomej :) obecnie używam BEN NYE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno jest świetny, ale nie miałam okazji go wypróbować :)

      Usuń
  7. Nie miałam tego pudru, chyba w sumie jeszcze nie znalazłam ideału, Shiseido był bardzo blisko, ale powtórnie już nie trafiłam na jego promocje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog ; D . Ja obecnie nie używam pudru x D .
    - admin stylówki ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogi ale jeżeli sprawdza się w kwestii zmatowienia to warto byłoby zakupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a tak ogólnie to z tej linii dużo jest odcieni pudrów do wyboru? bo ja mam bardzo jasną cerę i nie jest mi łatwo dobrać pudru

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego pudru. Można powiedzieć, że jestem wciąż w trakcie poszukiwania ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aktualnie do poprawek w ciągu dnia używam Bourjois Healthy Balance :) ten też fajnie brzmi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem wierna pudrowi bambusowemu na BU i w sumie od kiedy go mam, nie przyszło mi przez myśl kupić coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie 'na', tylko 'z', BU= biochemia urody

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki Sephory :-)

    OdpowiedzUsuń