Podkład Rimmel Match Perfection

Moja mania szukania podkładu trwa, a więc dzisiaj pora na kolejna recenzję ;).  Jakiś czas temu na blogach trwał "bum" na podkład Rimmel Match Perfection, dlatego po przeczytaniu dużej ilości pozytywnych opinii postanowiłam go kupić.


Opis producenta:


Konsystencja: kremowo-żelowa, bardzo lekka, dość dobrze rozprowadza się na buzi nawet bez użycia pędzla czy gąbeczki.
Zapach: kremowy, przyjemny


Moja opinia:
Podkład jest bardzo leciutki, łatwy w aplikacji. Po nałożeniu wyczuwalny jest efekt nawilżenia skóry. Nie tworzy efektu maski, gdyż jest lekko kryjący. Nie mogę zgodzić się z producentem, że podkład powoduje rozświetlenie cery, raczej ją matuje ale niezbędna jest także aplikacja pudru. Ja posiadam najjaśniejszy odcień - Ivory i jest dla mnie zbyt jasny, a z upływem czasu ciemnieje co jest jego dużym minusem. Jest to dobry podkład na lato, ale na zimę nie polecam.


Plusy:
+ nie roluje się
+ nie tworzy efektu maski
+ nie zapycha
+ opakowanie - poręczny słoiczek, gdzie nie ma problemu z wydostaniem końcówki produktu.
+ po aplikacji skóra nie jest lepiąca lecz matowa
+ dostępność
+ duża ilość odcieni

Minusy:
- słabe krycie
- ciemnieje
- nie rozświetla
- cena - za 25 zł dostajemy 18ml podkładu, gdzie standardowa pojemność podkładu to 30 ml, szybko można policzyć że przy takiej pojemności podkład Rimmel kosztowałby około 50 zł.
- bez użycia bazy podkład trzyma się na buzi jedynie kilka godzin

Cena: 25zł/18ml
Dostępość: wszystkie małe i duże drogerie.
Odcienie: Ivory, Soft Beige, True Beige, True Nude, Bronze.

28 komentarzy:

  1. Ja miałam zawsze niemiłe niespodzianki po rimmelu,to teraz go unikam jak ognia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niestety nie kupię więcej tego podkładu

      Usuń
    2. Powiem tak,rimmel się popsuł,coraz więcej jest negatywnych opinii o tych kosmetykach,co nie oznacza,że nie każdemu pasują,mam wrażenie,że po prostu nie nadają się do każdej cery i skóry (mówię o pudrach,podkładach,bo pomadki,lakiery,tusze,są ok)

      Usuń
  2. Ja się na niego nie skusiłam, choć po zmacaniu byłam blisko, bo fajną ma konsystencję. Teraz sobie go podaruje, jak ciemnieje to pełna dyskwalifikacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie w ogole te podklady rimmela w zadnej formie nigdy nie przekonywaly i nie przekonuja nadal

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonuje mnie ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam Wake Me Up z Rimmela i jakos nie moge sie do niego przekonac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałam, ale słyszałam że jest dobry, ale raczej sie nie skusze :P

      Usuń
  6. Pamiętam jak był wielki bum na ten podkład ;P Nie lubie Rimmela ale recenzja bardzo fjana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten podkład i jest całkiem przyjemny, ale stosunek ceny do pojemności wypada słabo:|

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, ale niestety dla mnie był to bubel

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam,cena taka se,są lepsze i tansze.pozdrawiam,zapraszam!;0

    OdpowiedzUsuń
  10. no to u mnie by nie zagrzal miejsca jak slabo kryje...

    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sounds interseting ... have to try it!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny przydatny test... Cieszę się, że chce Ci się je wykonywać bo Twoja praca jest mi pomocna w zakupach ((;

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam ten podkład i moim zdaniem to jeden z lepszych podkładów jakich używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja go lubię ale stosuje sporadycznie w obawie przed zapchaniem. Przestawiłam się na podkłady mineralne i jestem spokojna, że nie robią mi krzywdy. No i dobrze kryją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam go, od jakiegoś czasu pozostaje wierna Revlonowi ColorStay!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi w revlonie denerwuje brak pompki

      Usuń
  16. O popatrz - dla mnie jego krycie jest mocne, ale z drugiej strony jest mega nietrwały, ostatnio chciałam mu dac ostatnią szansę, umalowałam się nim i wyszłam na spacer, pech chciał, że spadł deszcz :D moja twarz była w kropki. To chyba jeden z najgorszych podkładów, jakie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Użyłam go kiedyś będąc u koleżanki, od tak, żeby zobaczyć. Na drugi dzień miałam już niespodzianki na twarzy. ;/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj kolorek nie dla mnie za jasny. A tym bardziej że się roluję - to straszna wada.

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kiedyś jeden podkład z Rimmela i nie byłam zadowolona, tego nie kupiłam i już nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam już trzy opakowania, ale znudził mi się. Poza tym ma słabe krycie i nie utrzymuje się zbyt długo:( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie produkt się sprawdził, choć rzeczywiście trochę rimmel przyciął w kulki z pojemnością i ceną:/

    OdpowiedzUsuń