Podkład Ingrid Mineral Silk&Lift

Dziś o podkładzie firmy Ingrid - Mineral Silk&Lift. Nie wiem czy już się przyznawałam, ale mam manie testowania podkładów i szukania ideału ;). Poszukiwania wciąż trwają, ale mam kilka swoich ulubionych typów.


Konsystencja: przyjemny w dotyku podkład, nie jest rzadki tak że po wydobyciu leje nam się po ręce.
Zapach: brak konkretnego zapachu.
Odcień: nr.29 porcelanowy (najjaśniejszy)


Opis producenta:
Długotrwały fluid nawilżająco-wygadzający nadaje się do każdego rodzaju cery. Równomiernie rozprowadza się na skórze, gwarantuje perfekcyjne wykończenie makijażu. Zapewnia świeży, i młody wygląd na wiele godzin, idealnie maskując wszelkie nierówności i niedoskonałości cery.

Moja opinia:
Zdecydowałam się kupić podkład, ponieważ widziałam go u koleżanki i prezentował się świetnie. Jednak później okazało się, że kupiłam inny rodzaj podkładu tej firmy, ale i tak postanowiłam go przetestować. Jakie było moje zdziwienie kiedy nałożyłam go na twarz i wyglądał idealnie! Jestem fanką kryjących podkładów a ten właśnie taki jest (możecie zobaczyć na zdjęciu na dole). Ponieważ należę do grona bladziochów to wybrałam najjaśniejszy odcień, ale okazał się on bardzo jasny i postanowiłam łączyć go trochę z ciemniejszym podkładem i jest ok :). 



Plusy:
+ dobrze kryje
+ nie jest rzadki
+ dobrze się rozprowadza
+ nie tworzy efektu maski
+ nawilża, ale przy tym nie jest świecący
+ trwałość, bez problemu trzyma się na twarzy przez cały dzień
+ cena - bardzo niska za świetny produkt

Minusy:
- mała gama odcieni
- opakowanie - brakuje mu pompki, gdy podkład się kończy ciężko wydobyć z niego resztkę produktu
- mała dostępność


Skład: Water, Cyclopentasiloxane , Polyglyceryl-4 Isostearate , Cetyl PEG PPG-10 1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Isohexadecane, Hydrogenated Polydecene, Isocetyl Stearoyl Stearate, Glycerin, Dimethicone, Ozokerite, Magnesium Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Methylpraben, Butylpraben, Ethylpraben, Propylpraben, Isobutylpraben, Tocopheryl Acetate, Polyisobuterne, Triethoxycaprylylsilane, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, +/- Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499

Dostępność: osiedlowe sklepiki, małe drogerie, allegro
Cena: 10 zł
Odcienie: porcelain, natural beige, golden beige, warm sand.

Używałyście kiedykolwiek produktów tej firmy? Ja zamierzam wypróbować drugi rodzaj podkładu, teraz ją z pompką - Ingrid Ideal Face :)

25 komentarzy:

  1. Hmm... nie mam przekonania do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam, ale stwierdziłam że za takie pieniądze moge spróbować ;)

      Usuń
  2. Ciągle szukam ideału.. Za 10zł chętnie bym go przetestowała lecz nigdzie go nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma u Ciebie w mieście to można go zamówić na allegro :)

      Usuń
  3. Ciekawie wygląda, rzadko zaglądam do osiedlowych sklepików, a widać można coś ciekawego wyszperać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. to jest najjaśniejszy odcień, jak dla mnie znowu za jasny ;)

      Usuń
  5. Muszę znaleźć go w jakieś drogerii bo kocham mocno kryjące podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obawiam się, że może niekorzystnie wpływać na skórę, a Ty jak oceniasz jego wpływ na cerę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie działo się z moją cerą po jego użyciu, z pewnością mnie nie zapchał.

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedz, w takim razie może się skuszę:)
      zapraszam u mnie do zgarnięcia prezent:)

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, wydaje mi się, że do mojej cery (bez opalenizny) będzie za ciemny. Lubię kryjące podkłady, ale na ten chyba się nie skuszę. Mój ulubiony dość kryjący, jasny podkład to Pierre Rene - wkrótce na moim blogu pojawi się jego recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubiłam podkład Ingrid Ideal Face, nawet najbardziej czerwonego buraka zakryje i długo się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad tym podkładem i chyba wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ten podkład się nie sprawdził, był za ciężki i twarz szybko się świeciła

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wydaje mi się, że jakiś czas temu kosmetyki tej firmy były w sklepach "wszystko po 5 zł"?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam z vichy, cenią się bardzo, ale też mają dobrą jakość, teraz palnuję przetestować podkład BB :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam tego, z pompką również i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeden z moich ulubionych podkładów ;) + czekam na liste bloggerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszy podklad! :)

    OdpowiedzUsuń