Paleta 100 cieni ELF

Zauroczona ilością kolorów i chęcią posiadania dużej ilości cieni w jednej kasetce skusiłam się na zakup palety 100 cieni firmy Elf (Eyes, Lips, Face).



Kolorystyka - dosyć bogata, obfita w ilość brązów, pomarańczy oraz różu. Przyznam szczerze, że brakuje mi trochę nieco ciemniejszych kolorów jak granat czy ciemna zieleń.

Pigmentacja - bardzo dobra, każdy kolor ma świetną pigmentację, dlatego już po pierwszym dotknięciu byłam bardzo zadowolona.

Rodzaje cieni - paleta posiada zarówno perły jak i maty, jednak zdecydowana ilość cieni jest perłowa.



Moja opinia:
Paletę kupiłam rok temu kiedy zaczynałam moją przygodę z makijażem. Zamawiając ją byłam pewna że będę wykonywać nią dużo kolorowych, soczystych makijaży. W momencie kiedy ją dostałam szybko sprawdziłam pigmentacje cieni, która była świetna, ale niestety tylko na palcu.... Zaciekawiona zabrałam się szybko za makijaż i jakie było moje zdziwienie kiedy cień na oku wyglądał bardzo blado w porównaniu ze swatchem na palcu. Próbowałam kilka razy różnych cieni, ale zawsze efekt nie był dla mnie zadowalający. Przez kilka miesięcy paleta była przez mnie nie używana, ale wpadłam na pomysł aby nałożyć cienie "na mokro". Wyglądały one już zdecydowanie lepiej, ale zauważyłam że po kilku godzinach cienie mają tendencję do ścierania się i blaknięcia. W tamtym okresie miałam też kłopot z dobraniem odpowiedniej bazy (o czym wspominałam kilka postów temu :)), ale gdy już ją znalazłam problem z paletą cieni znikł. A więc jeśli chcecie poszaleć z kolorami serdecznie polecam tą paletę. Sprawdzi się ona także w makijażach ślubnych ponieważ mamy tam dużą gamę delikatnych róży, fioletów, brązów. Uważam, że jest to dobra opcja dla osób dopiero uczących się malować.


Dostępność: allegro, ebay 
Cena: 60 zł

Posiada któraś z Was tę paletę lub inne kosmetyki firmy ELF? Jeśli tak to dajcie znać co polecacie! :)

19 komentarzy:

  1. Ojej, ale świetne kolory! Zazdroszczę.. ;p

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, pamiętam gdy moja mama wiele, wiele, wiele lat temu miała kolorową paletę z cieniami. Pięknie pachniały i gdybym tylko wiedziała teraz, jak się nazywała... ech :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaka olbrzymia:D miałam kiedyś jeden cień elf jakiś bazowy i był bardzo przyjemny, mam też jeden pędzelek, ale rzadko używam, nawet nie pamiętam jaki dokładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj jaki ogrom kolorów, ja jednak wolę ciemniejsze odcienie, sama mam sporą kolekcję cieni essence
    zapraszam do siebie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała o 60zł więcej to napewno to byłby mój zakup... Przepiękne. Mam paletę 32 i podniecałam się nią tydzień, co dopiero taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm.. no za taką cene to jest dobrze :) dużo kolorów a pigmentacja zazwyczaj w takich paletkach jest średnia. Dobrze że jest coś takiego jak baza pod makijaż :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. to dobra cena, jak na taka ilosc cieni :), szkoda tylko, ze kroluja w niej perlowe, jestem zdecydowana fanka matowych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajowa ta paleta, a kolorów tyle, że chyba nie mogłabym się zdecydować, których chcę użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna paletka, ale dla mnie za duża, bo używam neutralnych kolorów:)
    Kochane pomóżcie i zarejestrujcie się na http://shinybox.pl/?ref=24519ad

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki :) lubię brązy więc myślę, że przypadłaby mi go gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! taki ogromny wybór kolorów! :D Najbardziej podobają mi się naturalne odcienie ;)

    +dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyklejanie kepek to nic trudnego:)

    ale kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ale ogromny wybór kolorków :-)Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja posiadam sporo kosmetykow Elfa i z wiekszosci jestem mega zadowolona, palete tez mam ale cieni jest mniej choc widze ze niektore kolory sa takze w mojej. kiedys robilam posta o "Elfach" i zapewne bede robila nastepne bo jak pisalam mam ich sporo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń