Ostatnie zakupy

Hej :), dzisiaj chciałam pokazać Wam moje wczorajsze zakupy, z pewnością ostatnie w sierpniu ;).

Ponieważ znowu dostałam co miesięczną zniżkę do Yves Rocher i skończyłam zbierać pieczątki za zakupy dostałam dwa żele pod prysznic (jeżynowy i cytrynowy) oraz miniaturkę mleczka do ciała o zapachu kokosa.


Z racji tego, że w październiku wybieram się do Anglii chciałam przetestować podkłady firmy no.7 dostępne w Bootsie aby wiedzieć czy kupić ich więcej. Mam dwa podkłady, pierwszy jaśniejszy  w odcieniu extra light oraz ciemniejszy w odcieniu walnut.



Odwiedziłam także Douglasa gdzie dostałam próbkę podkładu Lancome Teint Idole Ultra 24H i zrobiłam małe zakupy. Rękawica do peelingu (to już jest moja druga i jest rewelacyjna!) oraz gąbeczki do makijażu.

Dosyć długo zastanawiałam się nad kupnem bronzera i zdecydowałam się na Honolulu z firmy W7 (wkrótce recenzja).

A na koniec pokaże Wam nowy domek moich pędzli ;). Kupione w Ikei za 7,99 zł za sztukę :).


Jakie są Wasze zakupy sierpnia? Piszcie, chętnie się dowiem!

26 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje Honolulu bo też sie nad nim zastanawiam ;)
    Fajny domek dla pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten jeżynowy zapach żelu pod prysznic - może być ciekawy ...
    śliczna ta doniczka na pędzle też by mi się taka przydała
    i oczywiście też czekam na recenzje brązera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest bardzo fajny :), ale kokos chyba jest lepszy :D

      Usuń
  3. o jaki piękny domek, szkoda, że nie jest troszkę niższy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( ale i tak mi sie podoba ;)

      Usuń
  4. A gdzie jest dostępna W7? ja widziałam chyba tylko w tkmaxxie:( Domek dla pędzli rewelacja, mam tą osłonkę na swojej liście, niech tylko uda mi się dotrzeć do Ikea:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam na allegro, ale podobno ich szafa jest Leclercu :)

      Usuń
    2. a to nawet nie wiem, czy jest u mnie taki sklep, sprawdzę, dzięki:)

      Usuń
  5. Uwielbiam owocowe żele pod prysznic i do kąpieli;) a Twoje wyglądają kusząco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i też nie robie pilingu ciała bez takiej rękawicy;) jest świetna, używam od lat, co jakiś czas kupuje nową za 5-7zł. pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój domek dla pędzli - też taki chcę. Wygląda uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie pędzle mieszkają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję bronzera, urocze ma opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. domek dla pędzki oglądałam dzisiaj w "cztery kąty" zrobili z niego piękny witraż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie bardzo to opakowanie na pędzle:))

    u mnie trwa rozdanie zapraszam ! do wygrania Carmex'y :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Otagowałam Cię na moim blogu :) Zapraszam do zabawy: http://prawieidealnie.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  12. żele pod prysznic z yves rocher są super, ale najbardziej podoba mi się kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny ten domek dla pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś otagowana ;)
    http://so-seriously.blogspot.com/2012/08/tag-10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam to mleczko kokosowe, zapach ma obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. czaję się na ten bronzer z W7 i chyba w końcu go kupię :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo moje pędzle mają identyczny domek od pół roku! Już Cię lubię :D Obserwacja aktywowana :)

    OdpowiedzUsuń