Odpowiedź na oTAGowanie ;)


Odpowiadam na otagowanie cynamoonki :)


1. Dlaczego założyłaś bloga?
Od dawna jestem zainteresowana kosmetykami oraz makijażem i chciałam się z Wami podzielić moimi przemyśleniami oraz pomysłami :)
2. Gdybyś miała wybrać podkład, tusz czy szminka co byś wybrała?
Podkład, chyba nie mogę bez niego żyć :P
3. Potrawa, którą najbardziej lubisz?
Wszystkie z kuchni włoskiej. Uwielbiam makarony pod każdą postacią!
4. Co lubisz robić w wolnych chwilach ( oprócz pisania bloga)?
Uwielbiam uczyć się języka angielskiego (wiem, wiem jestem nienormalna :P), ale tak jest. Ostatnio dużo czasu zajmuje mi szukanie inspiracji makijażowych w internecie.
6. Balsam czy masło do ciała?
Masło do ciała
7. Włosy długie/krótkie, proste/ kręcone, z grzywka/bez grzywki? Jakie masz lub chciałabyś mieć?
Długie, proste mam ale intensywnie myślę nad zmiana fryzury i koloru :).
8. Kraj, miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
Stany Zjednoczone
9.Największa perełka kosmetyczna jaką odkryłaś do tej pory?
Podkład Lancome Teint Idole 24h (dostałam ostatnio dwa słoiczki w Douglasie i jest boski) - Musi być mój! prędzej czy później :P
10. Największy bubel kosmetyczny?
baza pod cienie z Inglota
11. Ulubiony deser?
Gofry z owocami :D

Moja pytania:
1. Jaki kosmetyk zabrałabyś na bezludną wyspę gdybyś miała TYLKO jeden do wyboru?
2. Jaki jest Twój ulubiony film?
3. Jaki jest Wasz wymarzony makijaż?
4. Jaki jest Twój ulubiony podkład?
5. Buty na obcasach czy bez?
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
7. Brązer czy róż?
8. Spodnie czy spódnica?
9. Jaka jest osoba która Cie inspiruje/ którą podziwiasz?
10. Moje największe odkrycie kosmetyczne to...
11. Kosmetyk, który mnie najbardziej rozczarował to...


TAGUJE:

6 komentarzy:

  1. Kocham gofry:D dziękuję kochana za oTAGowanie, ale ostatnio robiłam prawie identyczny tag 10pytań, do którego też Cię nominowałam:D więc chyba już za dużo tego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, u Ciebie go nie zauważyłam, ale dostałam chyba z 5 zaproszeń i musiałam któreś wybrać :P

      Usuń
    2. no właśnie zauważyłam, że miałaś dużo zaproszeń, więc już się nie upominałam o zauważenie mojego;D

      Usuń
    3. hehe ;). Tylko się nie obrażaj ;)

      Usuń
  2. Też chciałabym odwiedzić Stany i uwielbiam się uczyć angielskiego. Chociaż u mnie to bardziej nauka przez oglądanie filmów, seriali, ale bardzo lubię angielski;-)

    OdpowiedzUsuń