Moje pędzle do makijażu

Jeśli interesujecie się makijażem z pewnością wiecie jak ważną rolę w nim pełnią pędzle. Na rynku mamy przeogromną ilość pędzli do wyboru do koloru. Zaczynając przygodę z makijażem kupiłam na allegro zestaw, było w nim aż 24 pędzle. Do tej pory z całej tej kolekcji używam jedynie 4, a reszta jest dokupiona. Mimo wszystko uważam że to dobra alternatywa na początek.

Według mnie podstawowe pędzle do wykonania makijażu to pędzel do podkładu, korektora, języczkowy do nakładania cieni, mały ścięty do brwi lub górnej powieki, pędzel kulka oraz do rozcierania.


Pierwszy z pędzli to Hakuro H50 - bardzo mięciutki ścięty pędzelek do nakładania podkładu. Równomiernie rozprowadza podkład na całej twarzy, dociera także w załamania i trudniej dostępne miejsca. Według mnie absolutny must have :).


Drogi rodzaj pędzelków to pędzelki do rozcierania. Bardzo ważne jeśli chcemy aby nasz makijaż nie miał ostrych krawędzi a cienie były równomiernie roztarte. Pędzelek z Coastal Scents był moim pierwszym, bardzo go lubię, fajnie blenduje, natomiast drugi z Sephory jest bardziej precyzyjny, przez to że jest węższy i na ściętą końcówkę potrafi świetnie rozetrzeć cień na małej powierzchni.



Kolejne to pędzelki skośne. Najczęściej używane do brwi, dolnej powieki i do kreski robionej eyelinerem w żelu.


Pędzelek "kulka" ułatwia roztarcie cieni aby między nimi było ładne "przejście". Ja używam go także do nakładania ciemniejszych cieni w zewnętrznym kąciku.


Ostatni z pędzli to pędzelek języczkowy. Służy głównie do nakładania cieni bądź rozcierania kreski na dolnej powiecie dzięki czemu tworzy się efekt "smokey eyes".



Aktualnie jestem w trakcie poszukiwania fajnego pędzla do pudru oraz różu, ponieważ do tej pory korzystam z tych dostępnych w zestawie lecz są zbyt twarde. Możecie mi coś polecić? :)

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. polecam serdecznie, jest bardzo milusi ;)

      Usuń
  2. Fajny komplecik,ja planuję zaopatrzyć się w cały zestaw Hakuro, mam nadzieję, że będzie to dobry wybór :) A do różu mam Eco Tools i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czaje się na jakąś promocje Eco Tools :D

      Usuń
  3. Świetne pędzle :) Ja dopiero się do nich przekonuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Do różu polecam pędzel z Eco Tools. Sama mam pędzę z ET ale teraz czaję się na pędzle MACa.

    liloddiette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym kupiła pędzel z Maca, ale niestety maja kosmiczne ceny.

      Usuń
  5. Ja marzę o kilku nowych pędzlach, mam nadzieję, że dostanę na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestawik:) Planuję właśnie zakup pędzli ale nie umiem się zdecydować;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się ten z Inglota, polecasz? ;) Ile za niego zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo fajny, kosztuje 30 zł :)

      Usuń
  8. Do różu używam pędzla Ecotools i jest bardzo dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pędzel z Sephory wygląda bajecznie, muszę mu się bliżej przyrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam pędzelki Inglota!

    zapraszam na mojego bloga:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka różnych i z różnych firm, też z Hakuro ,ale nie ten duży właśnie. Muszę go sobie kupić bo od jakiegoś czasu mam na niego oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!Będę tu zaglądać, zapraszam do słonecznej Toskanii:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę! desperacko potrzebuję pędzla do różu i rozcierania cieni, ale za każdym razem jak już mam klikac myślę sobie 'tyyyle kasy, poradzę sobie gąbką' no i nici z zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na swoje pędzle cierpliwie, ale już niedługo zamówię hakuro :)
    Piękna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj, powiedz mi, jak to jest z inglotem 80HP? czytałam gdzieniegdzie, że mocno kuje. prawda to czy bujda? będę wdzięczna za podpowiedź, ponieważ szukam dobrej małej kuleczki. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam takiego odczucia. Według mnie jest miękki i mi odpowiada. Jeśli chcesz go sprawdzić to poproś Panią w Inglocie aby Ci go pokazała :)

      Usuń
    2. przy najbliższych zakupach zapewne tak też uczynię :) dzięki, pozdrawiam

      Usuń