Makijaż na każdą okazję

Dawno nie publikowałam żadnych makijaży. Z myślą o Was stworzyłam coś na każdą okazję. Połączenie brązu i turkusu idealnie pasuje do brunetek, nawet dla tych niebieskookich jak ja :). Polecam ten makijaż szczególnie dziewczynom o ciemnych włosach, ale u blondynek i rudowłosych z pewnością też będzie się dobrze prezentował!



Użyte kosmetyki:

Twarz: 
Podkład - Nouba 01
Korektor - Kobo Ideal Cover Make Up
Puder - Sephora Warm Nude
Róż - Yves Rocher
Brwi - Inglot 329

Oczy:
Baza - Art Deco
Brązowy cień - Inglot 360
Turkusowy cień - Inglot 117
Rozświetlający, perłowy cień - Inglot 395
Eyeliner - Inglot
Tusz - Wibo Extreme Growing Lashes




22 komentarze:

  1. Piękny makijaż ;) Widzę, że lubisz Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baardzo :D. Wolałabym Maca, ale nie stać mnie ;)

      Usuń
  2. boskie cieniowanie i urocze piegi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. których nienawidze :P

      Usuń
    2. Makijaż jest piękny:) ale Twoje piegi jeszcze piękniejsze, nie wyobrażam sobie Ciebie bez nich :)

      Usuń
  3. Ładny ten cień niebieski, pięknie się skomponował z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się ;) i co za cieniowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie i podoba mi się połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny, uwielbiam niebieskie odcienie i wszelkie brązy!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż! ten turkus genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest przepiekny, taki świeży. I jakie masz cudowne piegi <3

    zapraszam do siebie =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this look on you!
    Great job!
    Phlox

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny makijaż i urocze piegi :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypasiony makijaż:) Turkus jest przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Kasiu, od Ciebie między innymi uczyłam się makijażu ;)

      Usuń
  13. Świetne połączenie kolorów! Pozwól że i ja spróbuję zrobic coś w tym stylu...

    OdpowiedzUsuń