Makijaż Morska Zieleń :)

Ostatnio odwiedziła mnie moja siostra cioteczna, z którą nie mam okazji widywać się często, ponieważ studiuje w innym mieście. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła jej makijażu i dzisiaj chciałam Wam pokazać efekty. Wybaczcie, że nie ma zdjęcia "przed", ale jestem gapa i zapomniałam zrobić.



Twarz:
Podkład - Rimmel Match Perfection, odcien: Ivory
Puder - Sephora Warm Nude
Brązer - Kuleczki brązujące z Avonu

Oczy:
Jasna zieleń
Ciemna Zieleń
Jasny cień 
Tusz - Wibo 

Usta:
Szminka - Kobo English Rose
Błyszczyk - Lovely

25 komentarzy:

  1. Brakuje mi jedynie przyciemnienia zewnętrznego kącika :) Poza tym, wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyciemniony jest ciemniejsza zielenią :)

      Usuń
  2. Piękny :) Pasowałby mi pod kolor oczu :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu zrobiłam sobie na pazurach ombre w dokładnie takich kolorach, idealnie by pasowało :) No ale niestety, w takich barwach nie byłoby mi do twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz kolor włosów i oczu? :)

      Usuń
  4. makijaz fajny ale nie w moich kolorach ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor szminki bardzo ładny, zresztą taki jak lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawa zielenią :)
    Ładnie rozcierasz przejścia między kolorami, podoba mi się ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle wygląda w zieleniach:) Dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) zieleń jest idealna dla szatynek w brązowymi oczami :)

      Usuń
  8. Szkoda, że nie ma zdjęcia z otwartymi oczami, wtedy byłoby widać cały efekt. Nie jest źle, ale jakbym widziała z otwartymi oczami mogłabym ocenić inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie:) ten ciemnozielony fajnie wygląda na oku

    OdpowiedzUsuń
  10. wcale nie jest luźny :) ja nakładam gumkę i wszystko się super trzyma :) wytrzymało mi nawet w autobusowej 7-godzinnej podróży gdzie wiadomo warunki spartańskie jeżeli chodzi o spanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wygląda. Bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Ci się sprawdza ten puder z sephory, mogłabyś napisać o nim coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze moge :). W nastepnej notce o nim napisze :)

      Usuń
  13. Świetne kolory, idealne dla blondynek;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny ten makijaż, wyraźny ale nie przesadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten mejkap, fajnie to wszystko wykombinowałaś. Dzięki za odwiedziny - będzie mi miło, jak będziesz zaglądać do Szufladki częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona tym makijażem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż Moni :) oTAGowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny, śliczna ta najciemniejsza zieleń;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. z jakiej firmy są te zielone cienie ?

    OdpowiedzUsuń