Krem Hydra Vegetal Yves Rocher

Czas na recenzję kremu, już właściwie go skończyłam więc myślę że recenzja będzie rzetelna :). Mowa o kremie Hydra Vegetal firmy Yves Rocher.



Jestem posiadaczką suchej cery i nieustannie muszę nawilżać moją skórę dlatego krem jest dla mnie szczególnie ważnym kosmetykiem. Zarówno ten na dzień jak i na noc.

Co obiecuje nam producent:

Efekt dla urody:
1. Intensywnie nawilża skórę przez 24h.
2. Skóra odzyskuje komfort i jest widocznie bardziej elastyczna.
3. Skóra jest pełna blasku.

Składnik aktywny:
Soki roślinne z klonu i niebieskiej agawy bio zatrzymując wodę w skórze
intensywnie, dogłębnie i długotrwale nawilżają.

Więcej o składniku aktywnym
:
Sok z klonu z Kanady (Quebec)  i niebieska agawa z Meksyku mają właściwości zatrzymujące wodę w skórze .

Dodatkowy składnik aktywny: Masło Karité bio, odżywia i dodające komfortu suchej skórze.

Składniki pochodzenia roślinnego:  wyciąg z soku z klonu, wyciąg z soku agawy bio, betaina, woda z hamamelisu bio, masło karité bio.

Zalety produktu
Bogata i przyjemna konsystencja specjalnie dopasowana do potrzeb skóry normalnej i suchej. 



Moja opinia:

Krem ten nie ma konsystencji kremu lecz żelu, przez co jest bardzo wydajny i łatwo się wchłania. Fajnie się sprawdza latem oraz pod makijaż, ponieważ jest bardzo leciutki i nie powoduje jego rolowania się. Posiada zwykły, delikatny, kremowy zapach, z pewnością nie jest drażniący. Nawilża bardzo dobrze na długi czas. Według mnie posiada także właściwości chłodzące, co jest bardzo przyjemne zwłaszcza latem. Wydawałoby się, że krem ten jest idealny, ale w moich oczach eliminuje go brak SPF, a przecież każda z nas wie, że nie jest on potrzebny naszej skórze jedynie latem kiedy jest narażona na promienie UV, ale także zimą. Ponadto posiada w składzie parabeny, co prawda nie w pierwszym składzie lecz dopiero pod koniec, ale jestem na ich punkcie przewrażliwiona i nie kupie już nigdy żadnego kremu, który je zawiera.

Plusy:
+ dobrze nawilża
+ chłodzi skórę
+ dobrze się wchłania
+ jest wydajny (miałam go ponad pół roku stosując rano i wieczorem)
+ nie zapycha

Minusy:
- nie posiada żadnego SPF
- zawiera parabeny


Skład: Aqua, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Dimethicone, Zea Mays (Corn) Starch, Ethylhexyl Stearate, Methylpropanediol, Ethylhexyl Cocoate, Stearyl Alcohol, Cetyl Alkohol, Betaine, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Glyceryl Stearate, Butylene Glycol, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Sorbitan Stearate, Mangiferin, PEG-100 Stearate, Accer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Parfum/Fragrance, Agave Tequilana Leaf Extract, Methylparaben, Ammonium Acryloylddimethyltaurate/VP Copolymer, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Propylparaben, Tetrasodium Edta, Lactic Acid, Potassium Sorbate. 

Cena: 40 zł/ 50ml
Dostępność: sklepy Yves Rocher lub na ich stronie internetowej

22 komentarze:

  1. Też mam suchą skórę, więc chętnie bym go wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy z właściwościami chłodzenia ;) Mimo parabenów skład kremu nie jest zły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, ale tak jak mówiłam, teraz szukam czegoś całkowicie bez parabenów :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem jak na 40zł to nic ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę sie, ale w Yves Rocher często go można kupić w promocji lub z ulotką z klubu np. za -50%.

      Usuń
  4. I tu właśnie zawodzi yr lansując się na " naturalną kosmetykę" składy nawalają. odżywkę kupiłam do włosów piękny zapach a tu tona silikonu w środku:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%, jak coś kupuje teraz tej firmy zawsze patrze na skład :)

      Usuń
    2. Ja nigdy nie słyszałam żeby lansowali się na 'naturalną kosmetykę', tylko na 'roślinną', a przecież użycie roślin wcale nie wyklucza używania silikonów, parabenów itd. Natomiast produkty np. z serii Culture Bio, mają certyfikaty ECOCERT i COSMEBIO, nie zawierają składników chemicznych ani pochodnych ropy, silikonu, parabenu oraz sztucznych barwników, więc ja nie czuję się przez nich oszukana w żaden sposób :>

      Usuń
  5. Mam kilkanaście próbek tego kremu ( z różnych gazet :D ) ale mi jakoś nie przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam kupować kremy jak i perfumy w Yves Rocher' ale w Paryżu. Byłam kilka razy w polskim sklepie, niby tu powinno być to samo co tam, a jednak tam jest więcej rzeczy, a ceny są niższe ;)

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wciaz posuzkuje jakiegos fajnego kremu:)
    masz super bloga, bede tutaj zgaladac;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podbieram ten krem czasem mamie, bardzo dobrze nawilża i stanowi dobrą "bazę" pod podkład.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest stosunkowo nie drogi, myślę, że warto go wypróbować bo po raz kolejny słyszę o nim same pozytywne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi pomogłaś z tym składem;*
    mam nadzieję że będziesz do mnie wpadać i weryfikować moje składy póki sama sie nie nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu :D jak coś to pisz :)

      Usuń
  11. szkoda tego SPF bardzo, móglby okazać sie hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę w składzie olej sezamowy - mnie by ten krem pewnie zapchał. Wygląda bardzo zachęcająco mimo wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tego kremu-wygląda fajnie, a tam te dwa minusy to nie dużo ważne, że nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro posiadasz cerę suchą to polecam krem nawilżający z Iwostinu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie bardzo wydajny, muszę się na niego skusić jak będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używam tego kremu, dostałam go w próbce. Fajny jest zwłaszcza do suchej cery ale troszkę mnie zapycha i też szukam. Zapraszam do nas na pierwsze rozdanie. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię firmę YR i ich kosmetyki, ale miałam ten krem/żel - dla mnie nic ciekawego, szału nie robi, zwykły kosmetyk nawilżający ( ale jak dla mnie z nawilżeniem nie ma tu rewelacji - mam cerę mieszaną) tylko trochę droższy - dla mnie lepiej już zainwestować w coś aptecznego np w super krem z BIODERMY hydrabio lekka konsystencja - lekki, nawilża, nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń