Dzisiejsze zakupy + ogłoszenie :)

Cześć! Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje dzisiejsze zakupy kosmetyczne. Kupiłam je pod wpływem dużej ilości dobrych recenzji na blogach, więc z pewnością będziecie je kojarzyć.



1. Mgiełka do włosów tłustych Radical - mam nadzieje, że upora się z moimi przetłuszczającymi się włosami.
2. Regenerujący krem do rzęs L'biotica
3. Żel do powiek i pod oczy Flos-Lek
4. Eliksir ziołowy do włosów wzmacniający, przeciw wypadaniu Green Pharmacy
5. Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się Biovax

Testowałyście już te produkty? Jak tak to czekam na opinie :)

Ogłoszenie:
Przyszedł nas na świętokrzyskie spotkanie blogerek kosmetycznych, jeśli jest ktoś chętny to zgłaszać się maksymalnie do weekendu:



26 komentarzy:

  1. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale wyglądają ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak już przetestuje to napisze opinie, bo narazie nie wiem jak te produkty sie speawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczek z Biowaxu nie lubię, bo zawsze wysuszaja i plątają mi włosy, ale chyba tylko mi, bo wszyscy je zachalają :P Używam tego kremu do rzęs, całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała żeby mi wysuszyły włosy, bo mam przetłuszczające się :P. Widzisz efekty po kremie do rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy! Biowax lubie lecz inne wersje maseczek :) Żel z Flos-Leku używam od niedawna więc nie mam o nim jeszcze zdania ale zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero dzisiaj zacznę i mam nadzieje, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie widzę kosmetyki Green Pharmacy też będę musiała coś kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, miałam takie samo spostrzeżenie, będąc w rossmanie natknęłam się na promocje tych kosmetyków i stwierdziłam że jak wszyscy maja to ja tez kupie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nic z tych kosmetyków nie znam..

    OdpowiedzUsuń
  10. maski biowaxu bardzo lubię :)
    maiałam zel flosleku z babka, lubiłam go chociaż rewelacji nie było

    OdpowiedzUsuń
  11. A kiedy dokładnie będzie spotkanie Kieleckich blogerek?? Jestem bardzo zainteresowana:)) Pozdrawiam
    http://everymomentisgoodtochangeeveything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. myślimy nad terminem 14-15 września :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze...akurat wtedy mam własny ślub...a może by tak tydzień przed tym terminem???:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest narazie wstępna data, można w niej oczywiście coś zmienić. Narazie wpisze Cie na liste a później ustalimy termin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ok:) Bardzo się cieszę:) Ja dopiero raczkuję w blogowaniu więc wszelkie wskazówki czy rady mile widziane:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też raczkuje, mam bloga dopiero 2 miesiace :)

      Usuń
  16. ciekawi mnie ta mgiełka radical, koniecznie daj znać jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na czym polegałoby to spotkanie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. standardowo poznanie się i pogaduchy :)

      Usuń
  18. Miałam odżywkę z Radicala tylko tą czerwoną przeciw wypadaniu włosów. Była świetna !
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam ją, ale zdecydowałam się jednak na tą do włosów przetłuszczających się, bo mam z nimi problem :/

      Usuń
  19. Czekam na recenzję preparatu L'Biotica:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się ukaże, ale troche to potrwa, bo na opakowaniu jest napisane, że efekty mogą się pojawiać dopiero po 30 dniach :)

      Usuń
  20. Ten krem do rzęs mnie już tyyle kusi;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję tego kremu do rzęs.. bo sama mam w planach go stosować ale czytałam opinie, że rzęsy wypadały a tego nie chce. Ogólnie opinie są podzielone.

    OdpowiedzUsuń