Delia jedwab do ciała z drobinkami

Dzięki przeczytaniu kilku blogowych recenzji postanowiłam wypróbować jedwab do ciała. Nigdy nie miałam do czynienia z tego rodzaju kosmetykiem, na co dzień stosowałam jedynie balsamy, ale zaciekawiona kupiłam go zwłaszcza, że był w promocji ;).

Opis producenta:

Jesteście zaciekawione srebrnym rozświetleniem? oto efekty:

Konsystencja: biały rzadki krem, który łatwo rozprowadza się na skórze dając poświatę ze srebrnych drobinek.
Zapach: słabo wyczuwalny, lekko kremowy, nie drażniący.

Moja opinia: fajny kosmetyk na lato, szczególnie dobrze wygląda na opalonej skórze jednocześnie ładnie ją podkreślają. Producent obiecuje nam, że skóra będzie delikatna w dotyku z czym w 100% się zgadzam, po aplikacji czujemy że skóra jest bardzo miękka. Cząsteczki widoczne są od razu po użyciu i mienią się w słońcu, ale zdaje sobie sprawę że dla niektórych może być to denerwujące. Czy jest to kosmetyk nawilżający? Z pewnością, nawilża skórę lecz tylko powierzchniowo nawet pomimo tego że zawiera silikony które zabezpieczają skórę przed nadmiernym wysuszeniem. Jeśli jesteście więc posiadaczkami bardzo suchej skóry ten kosmetyk będzie powodował jedynie rozświetlenie skóry a nie jej nawilżenie.

Plusy:
+ ładnie podkreśla opaleniznę
+ nie ma drażniącego zapachu
+ wygładza skórę
+ efekt rozświetlenia na długi czas
+ jest wydajny, już mała ilość produktu powoduje duże rozświetlenie
+ wygodne opakowanie
+ cena
+ nie brudzi ubrania

Minusy:
- Nie nawilża bardzo suchej skóry
- Zbyt duża ilość produktu może dawać "dyskotekowy" efekt



Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Dibutyl Adipate, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Dimethiconcol, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate 20, Propylene, Glycol, Zingiber Officinale Extract, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Panthenol, Perfum, Butylphenyl Methypropional, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Linalool, Geraniol, Citronellol, Xanthan Gum, Hydrolized Silk, Ascorbic Acid (and) Citric Acid.

Cena: 10 zł
Dostępność: drogeria Natura, mniejsze sklepiki kosmetyczne.

Jak Wam się podoba ten produkt? :)


P.S Czy są tu jakieś bloggerki z województwa Świętokrzyskiego? Jak tak to proszę dajcie o sobie znać, ponieważ szukamy chętnych do spotkania bloggerek kosmetycznych :-).

10 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawy efekt daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego w minusach znalazło się to, że "nie brudzi ubrania" ??
    Jak dla mnie produkt ma zbyt dyskotekowy efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. o przepraszam, moje niedopatrzenie, zaraz poprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny na lato :) na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie ;D i za taką cene trzeba mu się przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj mocno się błyszczy, myślałam, że on bardziej delikatny efekt daje. Uchroniłaś mnie przed zakupem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ma za dużo drobinek.

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt, ale tylko na wieczorne wyjścia w moim przypadku, ostatnio nie lubię iskrzyć za dnia, chociaż do niedawna uwielbiałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaję się na niego od jakiegoś czasu :) Ja jestem ze świętokrzyskiego ;d

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń