Queen of strawberry

Jakiś czas temu obiecywałam makijaż z użyciem cienia Kobo - dzika truskawka. Cień od początku mnie oczarował i myślałam co by tu z niego stworzyć. Przyznam nieskromnie że nie spodziewałam się tak fajnego efektu.




Użyte kosmetyki:
Podkład - Paese nawilżający
Puder - Sephora Warm Nude
Brwi - Inglot 329
Róż - Yves Rocher
Usta - NYX circe
Oczy: baza ArtDeco, cienie: Kobo - Wild Strawberry, brąz Inglot 465, jasny w kącikach Inglot 395, czarny - Paletka Sleek Au Naturel, kreska - eyeliner w żelu Catrice, tusz - Wibo Growing Lashes.

Jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. ładne cieniowanie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny makijaż,ładny cień
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za róż Yves Rocher ? Bardzo ładny :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń