Morelowy peeling do twarzy Yves Rocher

Przedstawiam Wam dzisiaj mój obecny peeling do twarzy z firmy Yves Rocher o cudowym zapachu moreli.

Pojemność: 50 ml
Stosowanie: 1-2 razy w tygodniu
Konsystencja: kremowa z bardzo dobrze wyczuwalnymi drobinkami, łatwo się rozprowadza.
Opakowanie: wygodna tubka z której bez problemu wydostaje się peeling.

Opis producenta:

Skład: Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Stearic Acid, Prunus Armeniaca Seed Powder, Glycerin, Propylene Glycol, Potassium Hydroxide, Xanthan Gum, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropyl Betane, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Cocoyl isethonate, Zea Mays Starch, Parfum, Methylparaben, Allantolin, Tocopherol, Ethylparaben, Propylparaben, Tetrasodium Edta, CI 14700, CI 19140, CI77891.

Moja opinia: Świetny peeling z grubymi drobinkami, które są niezła "tarką", co da niektórych może okazać się dużym minusem ale moja skóra nie należy do wrażliwej więc nie pozostawia żadnych zaczerwienień lecz dobrze ją oczyszcza. Posiada morelowy zapach lecz nie jest on bardzo intensywny co mogłoby drażnić. Nie wysusza skóry, nie uczula. Po użyciu nasza skóra jest przyjemna w dotyku a nie ściągnięta co powodują niektóre peelingi. 

Cena: 24 zł lecz gdy posiadając kartę kupiłam go z 50% zniżką
Dostępność: wszystkie sklepy Yves Rocher lub strona internetowa http://www.yves-rocher.com.pl/

A Wy, jakich peelingów używacie? :)

19 komentarzy:

  1. Szczerze? Nie stosuję żadnego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam uwielbiam,jeszcze mam z ori i na tym koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  3. alleve - jeśli nie stosujesz to zachęcam :)
    dziki agrest - ciesze się, że mamy podobne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to podobnie jak ja :), zwłaszcza jak przychodzą promocje -50% to ciężko nie skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo a ja zamowilam go w piatek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to czekam na Twoją opinię na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o fajnie, bo właśnie zastanawiałam się co warto kupić z YR bo mam kupon do wykorzystania:D polecasz jeszcze coś godnego uwagi? Ja już dość dawno nie byłam w YR:(

    OdpowiedzUsuń
  8. JA nie miałam jeszcze żadnego kosmetyków YR

    OdpowiedzUsuń
  9. Monia znowu mnie kusisz:D w tym tygodniu muszę założyć tą kartę i w końcu coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beauty in English - polecam jeszcze kremy hydra vegetal, ale o nich też będzie notka :)
    Kinga - trzeba to zmienić ;)
    Cynamonka - koniecznie! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko używam peelingów do twarzy jeżeli już to kupuje raz na jakiś czas peeling gruboziarnisty z Perfecty w saszetce albo robię sobie sama peeling z cukru,oliwy, miodu i odrobiny soku z cytryny

    OdpowiedzUsuń
  12. moja skóra jest chyba zbyt wrażliwa, więc nie stosuje

    OdpowiedzUsuń
  13. ok, to czekam na notkę o kremach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię peelingi z grubymi drobinkami - mam wtedy wrażenie, że faktycznie dobrze działa (bo ściera i to mocno ;)) Ja zwykle używam peelingu gruboziarnistego z Perfecty z minerałami. Skuszę się chyba na ten z Yves Rocher - ale głównie do skóry na plecach, nie do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety jestem uczulona na kosmetyki YR :(

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję! zapraszam do mnie www.fairyonthecatwalk.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś i muszę powiedzieć że był bardzo fajny, teraz mam z Avonu i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń