Hair tutorial

Dzisiaj mam dla Was coś innego niż zwykle, ponieważ postanowiłam stworzyć fryzurę  "krok po kroku". Jest ona bardzo prosta do zrobienia, a daje bardzo ładny efekt. Pasuje do każdego rodzaju włosów i na każdą okazje, ja np. byłam w niej niedawno na weselu i bardzo dobrze się trzymała nawet po szalonych tańcach. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Oto tutorial:

Na początku związujemy włosy dosyć grubą, dobrze trzymającą włosy gumką, ponieważ to ona będzie "podstawą" naszej fryzury:



Kolejny krok to poluzowanie naszej gumki i przedzielenie włosów na pół co utworzy przerwę przez którą musimy przełożyć nasze włosy:



Jest to trudny krok dla osób które mają długie włosy, ale wystarczy trochę cierpliwości :)


Jeśli chcemy uzyskać efekt fryzury dziennej możemy pozostać na tym etapie, uważam że jest ona odpowiednia zarówno do szkoły, pracy jak i na imprezę. Jeżeli jesteście zainteresowane bardziej wieczorowym efektem popatrzcie dalej:


Teraz owijamy nasze włosy wokół ręki tworząc "rulonik". Najlepiej róbcie to warstwami. Nie przejmujcie się jeśli część włosów wystaje, możemy to bez problemu skorygować później. Gdy już skończymy zwijanie, upinamy włosy dużą ilością wsuwek aby nasz kok był bardzo stabilny.


Jeśli część włosów nam ucieknie na boki, także nie ma co panikować :-). Gdy skończymy upinać koka i czujemy że dobrze się trzyma zajmujemy się niesfornymi włoskami, które nie zostały upięte. Początkowo pomoże nam pianka i dwa lusterka tak aby widzieć tył naszej fryzury. Staramy się "złapać" pianką włosy i dołączyć je do koka, jeśli jest ich dużo użyjcie wsuwek, jeśli efekt jest już dla nas zadowalający lakierujemy koka.



Jeśli nie macie grzywki to Wasz kok jest już skończony, natomiast gdy ją macie możecie ją upiąć na bok lub zrobić bardzo eleganckie fale przy użyciu prostownicy, o tak:


Fale lekko rozdzielamy i lakierujemy. Prawda że proste? :)





Koniecznie napiszcie czy podoba Wam się pomysł na tutoriale fryzurowe i czy któraś z Was próbowała zrobić koka :-)


p.s widziałyście promocje KOBO?


17 komentarzy:

  1. ślicznie Ci to wyszło, ja do pierwszego etapu mam takie specjalne urządzenie z pętlą i prawie codziennie się tak czeszę do pracy, uwielbiam takie proste fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładna fryzura, i wydaje się łatwa :)
    Tylko ja mam chyba jednak za mało / na krótkie włosy nadal... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze przy okazji, jeżeli masz ochotę, to zostałaś u mnie oTAGowana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbuję obie wersje! Wygląda na tyle prosto, że może nawet mi się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda! Piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy miałam długie włosy lubiłam tego kucyka z raz przeplecionymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  7. do kiedy ta promocja trwa?!
    a fryzurka świetna! :)

    tak, ta bluzka spełnia swoją rolę w pracy na co dzień jak i na większych wyjściach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna fryzura, niestety ja nawet nie mam co próbować na moich wystopniowanych włosach, bo większość niż połowa by uciekła :(
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedź zbiorcza: ciesze się, ze fryzura Wam się podoba, już myślę o kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale :) ja serdecznie dziękuję !! jestem totalne beztalencie fryzurowe więc bardzo Ci dziękuję za te tutoriale:) wiecej takich proszę !!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ proszę bardzo :),trzymam kciuki żeby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tutorial :) ładna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń